۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 6877854

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از فوت ۳ نفر در اثر سقوط از "کوه روغنی" در شهرستان کوهرنگ بخش "صمصامی" خبر داد.

به گزارش سلام نو، سردار"غلامعباس غلامزاده" در تشریح جزئیات این خبر گفت:  طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی برای شکار به ارتفاعات "کوه روغنی" کوهرنگ رفته و دچار حادثه شده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان و عوامل امدادی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ۴ نفر از اهالی محلی نیز که برای مساعدت و پیدا کردن وی به منطقه رفته اند تاکنون مراجعت نداشته اند.

سردار "غلامزاده" خاطر نشان کرد: با حضور ماموران و عوامل امدادی شهرستان کوهرنگ در محل مشخص شد ۳ نفر به علت برف سنگین و یخبندان و لغزندگی شدید از ارتفاع سقوط کردند و در دم جان باختند.

عالی ترین مقام انتظامی استان گفت: ۲ نفر دیگر که در ارتفاعات گیر کرده بودند و دچارسرمازدگی شده که با حضور ماموران و عوامل امدادی نجات یافتند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه جسد متوفیان به پزشکی قانونی منتقل شد، گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم در شرایط نامساعد جوی از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید