عبدالله رمضان‌زاده در واکنش به خواندن خبر اشتباه آیت‌الله یزدی درباره دیدار لاریجانی با سفیر انگلیس در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: چگونه اطلاعات غلط یکی از فقهای عظام را به موضعگیری غلط می کشاند.

رمضان‌زاده در واکنش به خواندن خبر اشتباه آیت‌الله یزدی در مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: چگونه اطلاعات غلط یکی از فقهای عظام را به موضعگیری غلط می کشاند

به گزارش سلام نو،، امروز در کانال‌های تلگرامی خبری درباره اطلاعات اشتباه آیت‌الله یزدی در مجمع تشخیص مصلحت نظام دست به دست می‌شد عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار تصویری از این خبر در توئیترش نوشت: «آقای یزدی این خبر را از متنی که به ایشان رسانده بودند خوانده. وقتی به این بخش می‌رسد لاریجانی اعتراض می‌کند که کلا دروغ است چون اصلا ملاقاتی با سفیر نداشته. او نیز بقیه نامه را نمی‌خواند. راستی کسانی که خبرهای امروزشان چنین است چگونه می‌توان به صحت اخبار قدیمشان اعتماد داشت؟»

به دنبال واکنش عباس عبدی، عبدالرضا رمضان‌زاده  سخنگوی دولت اصلاحات نیز در توئیت جداگانه‌ای در توضیح توئیت عباس عبدی نوشت: چگونه اطلاعات غلط یکی از فقهای عظام را به موضعگیری غلط می کشاند.

2929

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید