اینستاگرام این روزها یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی همه ما است. تنوع مطالب،سلایق مختلف و گوناگون، سادگی دسترسی و محیط بازتر و قابلیت های زیاد باعث جذابیت روزافزون این شبکه اجتماعی شده است. <br/>ما در اینستاگرام سلام نو تلاش می‌کنیم جذاب‌ترین، پربازدیدترین و داغ‌ترین مطالب روز را برای شما گردآوری کنیم. <br/> در ادامه ۴ پست محبوب اینستاگرام سلام نو را که ازسوی بیش۳۰ هزار دنبال کننده این صفحه انتخاب شده است را تماشا کنید.

1- نابودی این شش کشور تا 30 سال اینده

در این لیست نگاهی می اندازیم به کشورهایی که ممکن است تا 30 سال دیگر وجود نداشته یا با تغییرات شگرفی در موجودیت خود مواجه شوند.

این ویدئو را در اینستاگرام سلام نو دنبال کنید:

2- مرگ بارترین حوادث شهربازی

شهربازی‌ ها یکی از هیجان انگیزترین و جذاب‌ ترین جاذبه‌ های تفریحی در سراسر دنیا هستند. اما این مجموعه های جذاب، همیشه ایمن نیستند و حوادثی به دنبال دارند.البته جمع آوری این تجربیات ناخوشایند به این معنا نیست که قید هیجان و شهربازی را بزنید اما با رعایت نکات ایمنی می‌توانید تفریحی سالم و پرهیجان داشته باشید.

3- شش راز بزرگ شعبده بازان

"چگونه این کار را کرد؟".سوال مشترک غالب تماشاچیان برنامه های شعبده بازی و علاقه مندان به این حوزه است.در این پست رازهای بزرگ شعبده بازان در گول زنی مخاطبان افشا می شود.

4- شش کشوری که حمله به آن‌ها غیر ممکن است

همیشه رتبه بندی قدرت های نظامی و طبقه بندی توان دفاعی جز جذاب ترین مطالب دنبال شده در فضای مجازی است.سالانه کشورها طبق آمار موجودی اسلحه ها، نیروهای پیاده و خودروهای زرهی و ... در این دسته بندی بالا و پایین می شوند.این ویدئو 6 کشور قدرتمند نظامی که توان دفاعی آن‌ها بسیار بالاست را معرفی می کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید