نماینده ولی فقیه در اصفهان: حمایت رهبری باعث پیروزی بزرگ هسته ای شد

آیت الله ˈسیدیوسف طباطبایی نژادˈ روز یکشنبه به ایرنا افزود: حمایت حضرت آیت الله خامنه‌ای راه را برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باز کرد و اکنون نیز شاهد این موفقیت بزرگ برای ملت ایران هستیم.

وی با بیان اینکه مذاکرات این دور نسبت به دوره‌های قبلی بسیار متفاوت بود، گفت: مذاکرات قبلی به صورت تشریفاتی برگزار می‌شد، در حالی که مذاکرات این دوره بسیار جدی، سخت و منطقی بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار کرد: با توافق ایران با گروه ۱+۵ دریچه خوبی برای تعامل با غرب فراهم شد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به مقاومت مردم ایران در برابر تحریم‌های غرب افزود: غرب وقتی مشاهده کرد که وضع تحریم‌های متعدد هیچ تاثیری در خلل و عزم ایرانیان ندارد، با دیدگاهی جدید و معقول حاضر به پذیرش این توافق شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کار خود را بخوبی انجام داد، تصریح کرد: باید از دکتر روحانی رییس جمهوری نیز بدلیل حمایت و راهنمایی‌هایی که نسبت به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران اعمال کردند، تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه این توافق قدم خوبی برای برداشتن گام‌های بعدی است، تصریح کرد: با این توافق راه برای توافق‌های بعدی باز شد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه تحریم‌های ایران ظالمانه بود، تاکید کرد: با این توافق بخشی از این ظلم کاهش یافت و جلوی تحریم‌های بعدی گرفته شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با این توافق قدری از سختی‌های معیشتی مردم ایران کاهش پیدا کند.

امام جمعه اصفهان همچنین متذکر شد: در زمان حاضر مردم و رسانه‌ها باید بگونه‌ای عمل کنند که آب به آسیاب دشمن نریزند.

ایران و گروه ۱+۵ پس از پنج روز مذاکره فشرده هسته‌ای در باره یک معاهده مشترک به توافق رسیدند.

در نتیجه این توافق حق غنی سازی ایران به رسمیت شناخته شد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید