مدیر عامل هتل های ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به اینکه سهام این مجموعه هتلها به صندوق بازنشستگی کشور و تامین اجتماعی تعلق دارد گفت: بازنشستگان کشوری می توانند از تخفیف های 50 درصدی استفاده از هتل ها استفاده کنند.

به گزارش سلام نو،  مهرداد تاوتلی روز یکشنبه در نشست خبری یا اصحاب رسانه با اعلام این که 64 هتل و مرکز اقامتی وابسته به این مجموعه است، از برون سپاری حدود 10 مورد از آنها است.

وی با بیان اینکه هتل های این مجموعه در23 استان کشور چهارهزار اتاق و هزار پرسنل دارد، افزود: بازنشستگان کشوری می توانند از تخفیف های 50 درصدی استفاده از هتل ها استفاده کنند.

عضو هیات مدیره گروهای هتل های ایران با تاکید بر این که این مجموعه خود گردان است و از دولت اعتباری نمی گیرد، گفت: سود حاصله از این مجموعه به حساب صندوق بازنشستگی واریز می شود.

تاوتلی با اعلام این که ضریب اشغال های هتل این مجموعه حدود 62 درصد است، گفت: این رقم نسبت به دوسال گذشته 14درصد رشد را نشان می دهد.

** تخفیف راهی برای توزیع گردشگر

وی همچنین در مسیر گردشگری نبودن برخی از هتل های این مجموعه را از دیگر دلایل خالی بودن برخی از هتل ها عنوان کرد، افزود: در نظر داریم با تخفیف ها برای این هتل ها به توزیع گردشگر در کشور کمک کنیم.

تاوتلی افزود: هتل های این مجموعه، از میان هتل های یک تا چهار ستاره ها هستند و بخش زیادی از گردشگران از هتل ها آنها استفاده می کنند.

وی با اشاره به این که مجموعه هتل های ایرانگردی و گردشگری برای سفرهای نوروزی افزایش قیمت نخواهد داشت، اظهار داشت: با همکاری شرکت قطار رجا اقدام به تهیه بسته سفر ارزان کرده ایم که اقشار بیشتری بتوانند از آن بهره مند شوند.

وی زمان آغاز رزرو آنلاین هتل های این مجموعه را از دهم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: بر اساس تجربه پیش بینی می کنیم 80 درصد اتاق های هتل در روزهای نخست رزرو شود.

عضو هیات مدیره گروه هتل های ایرانگردی و گردشگری سه شاخصه مهم در هتل ها را منابع انسانی، تجهیزات و ساختمان هتل اعلام کرد و افزود: وضعیت منابع انسانی به دلیل آموزش های مکرر و حساسیت به آن در وضع مطلوبی قرار دارد. در موضوع تجهیزات و وسایل نیز در حال بروز کردن آن هستیم.

** بازسازی 23 هتل

وی از بازسازی کامل 23 هتل این مجموعه خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبارات بقیه هتل ها نیز بازسازی می شوند.

وی سود این مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی را در سال 96 و 97 به ترتیب 5میلیاردو 800 میلیون تومان و 8 میلیارد و 500 میلیون تومان در 10 ماه سال 97 اعلام کرد.

مدیر عامل هتل های ایرانگردی و جهانگردی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که بیشترین تخلفات در هتل ها چه موردی بوده است، اضافه کرد: برخورد نامناسب کارکنان با مسافران بوده که البته تعداد آن به دلیل حساسیت در این موضوع بسیار کم بوده است.

وی همچنین درمورد مناسب سازی هتل ها برای معلولان گفت: تقریبا در تمام هتل ها به این موضوع توجه شده اما هتل های سه ستاره به بالا تقریبا تمام امکانات مورد نیاز برای معلولان را در اختیار دارند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید