نماینده مردم نیشابور گفت: رئیس جمهور شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان مونسان واگذار کردند که متأسفانه این موضوع آینده اگزوز خودروی خراسان را به تزلزل در آورد.

به گزارش سلام نو، هاجر چنارانی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری مدعی شد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم، پس از ۶ ماه که رئیس جمهور شدند شرکت قطعات ایران خودرو را به خاندان مونسان واگذار کردند که متأسفانه این موضوع آینده اگزوز خودروی خراسان را به تزلزل در آورد، امروز اگزوز خودرو ۲۰۰ کارگر خود را اخراج کرده است، هیأت مدیره در سال ۸۸ مصوب کردند که کارخانه کاتالیست با ۱۵ میلیارد وام در نیشابور تأسیس شود ولی با لابی‌هایی که این خاندان انجام دادند این کارخانه به قم منتقل شد، این موضوع موجب نارضایتی‌های زیادی در جامعه کارگری شد.

چنارانی تصریح کرد: امروز مدیر عامل شرکت نیشابور همزمان سرپرست شرکت مبدل خودرو نیز هم هستند، سریع‌تر برای برطرف کردن این مشکل کارگران ورود شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: برای تبدیل استخدام رسمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان توقع داریم سازمان امور اداری و استخدامی حکم رسمی این عزیزان را مورد توجه قرار دهد. سبد کالا برای کسانی که هیچ بیمه‌ای ندارند مانند کشاورزان خرد و کارگران روزمزد به صورت ویژه مورد توجه باشد.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید