زیبایی از جذاب‌ترین و کارآمدترین شاخه‌های دندانپزشکی است و تنها پزشک متخصص و متبهر توانایی تشخیص روش مناسب برای زیبایی دندان را دارد.

بهترین دندانپزشک های زیبایی در تهران

سلام نو _ سرویس بهداشت و سلامت: به طور کلی دندانپزشکی شامل دو بخش ترمیمی و زیبایی می‌شود و هر اقدامی که در راستای بهتر شدن ظاهر دندان، لثه و کام صورت گیرد دندانپزشکی زیبایی تلقی می‌شود هدف این بخش از دندانپزشکی زیباتر کردن دندان‌ها و البته لبخند است و در آن امکان اضافه یا حذف موادی از دندان وجود دارد. نکته درخورتوجه این است که بعضی از درمان‌های زیبایی دندان به بالا رفتن سلامت دندان نیز کمک می‌کند، برای مثال پرکردگی‌های سرامیکی در قیاس با پرکردگی‌های فلزی نه تنها زیباتر دیده می‌شود بلکه تراشیدن میزان کمتر از مینای دندان را نیز در پی دارد. این روزها داشتن یک لبخند تماشایی و سفید، محبوب و تأثیرگذار است به همین دلیل درمان‌های دندانپزشکی زیبایی با نزدیک شدن به ایده‌آل دندان‌ها به لحاظ رنگ و شکل، بسیار تقاضا دارد.

دندانپزشکی زیبایی

دندانپزشکی زیبایی بخش‌های مختلفی دارد و در راستای بهبود و اصلاح ظاهر دندان کار می‌کند، گفتنی است برای رفع مشکلاتی نظیر دندان‌های زرد و تغییر شکل‌یافته باید به دندانپزشک زیبایی مراجعه کرد.

بهترین دندانپزشک های زیبایی در تهران

اصلاح طرح لبخند، کامپوزیت ونیر، لمینت دندان سرامیکی، بلیچینگ، روکش زیرکونیوم و ایمپلنت از جمله روش‌های اصلاح زیبایی و درمان دندان به شمار می‌روند و می‌توان با مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی حاذق هر یک از این خدمات را به بهترین حالت ممکن دریافت کرد و از لبخند خوب و درخشانی دندان‌های خود نهایت رضایت را تجربه کرد. مهم است بدانید برای انجام ایمپلنت نیاز است تا در وهله اول به متخصص ایمپلنت دندان مراجعه شود و مرحله تاج‌گذاری دندان توسط دندانپزشک زیبایی صورت پذیرد و بهتر است دندانپزشک زیبایی انتخابی بیش از هفت سال سابقه کار داشته باشد.

آنچه در مراجعه به دندانپزشک زیبایی لازم و ضروری توصیف می‌شود، تعیین هدف و مقدار هزینه انجام کار زیبایی دندان است. با توجه به اینکه خدمات دندانپزشکی زیبایی تا حدودی برگشت‌پذیر نیست، توصیه می‌شود تا دقت بیشتری برای تصمیم‌گیری و انتخاب دندانپزشک متخصص صورت پذیرد تا در آخر لذت و رضایت از دیدن دندان‌های درخشان، روشن و یکدست و لبخند زیبا و شکیل حاصل شود. استفاده از مواد و تکنیک‌های معتبر و متناسب دندانپزشکی زیبایی آراستگی و جذابیت ظاهری را برای مراجع به ارمغان می‌آورد.

بهترین دندانپزشک های زیبایی در تهران

مهم‌ترین نکات برای انتخاب متخصص دندانپزشک زیبایی

  • ارائه نتایج زیبایی و طبیعی توسط دندانپزشک زیبایی اهمیت دارد.
  • استفاده از مواد با کیفیت و برندهای معتبر به اندازه سابقه کار، مهارت و تکنیک پیشرفته حائز اهمیت است به همین دلیل پیش از شروع درمان از نوع کامپوزیت، لمینت و ایمپلنت قابل ارائه با دندانپزشک زیبایی اطمینان حاصل کنید، به طور مثال در میان موادهای کامپوزیت، آی پی اس و سارنکو اعتبار چشم‌گیری دارند.
  • روش درمانی متناسب، مقدار و نوع پرداخت هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار پرسش‌های تعیین کننده‌ای به شمار می‌روند.
  • سطح عملکرد دندانپزشک زیبایی با ارائه تصاویر قبل و بعد درمان مشخص می‌شود، در همین راستا ضروری است تا برای اتخاذ تصمیم نهایی، مشاهده تصاویر درمان مشابه درخواست شود.
  • سؤال درباره تکنیک، روش و فن‌های پیش رو فراموش نشود.
  • برای انجام فرآیند درمان یکی از مهم‌ترین نکات، برقراری ارتباط با دندانپزشک زیبایی است به همین دلیل بهتر است فضای کلینیک دندانپزشکی و دندانپزشک زیبایی احساس آرامش را در مراجع ایجاد کنند.

بهترین دندانپزشک های زیبایی در تهران

داندانپزشک‌های زیبایی بهتر در تهران

دکتر سعید کریمی

یکی از بهترین دندانپزشک‌های زیبایی در تهران دکتر سعید کریمی، که تحصیلات خود را در دانشگاه سراسری تبریز پی گرفته و دوره‌های متعددی را در کشورهای اروپایی گذرانده است. این دندانپزشک، مستر ایمپلنت و زیبایی است و تجربه دندانپزشکی او به بیست سال می‌رسد و امکان دریافت خدماتی نظیر لمینت سرامیکی، کامپوزیتی و لومینییرز، ایمپلنت تک واحدی دندان و کل فک، درمان پیوند لثه، استخوان و سینوس لیفت (در دو صورت باز و بسته) و نیز بازسازی دندانی تمام فک را با استفاده از دانش روز و آخرین تکنولوژی را درون کلینیک خود در خیابان جردن به بیماران ارائه می‌دهد.

نشانی کلینیک دکتر سعید کریمی: تهران، بلوار آفریقا (جردن)، بعد از پمپ بنزین، کوچه تندیس، پلاک ۴، واحد ۱ و ۲

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۵۲۲۱۵ – ۰۲۱۸۸۸۸۴۵۴۶ – ۰۲۱۸۸۸۸۸۵۹۰

بهترین دندانپزشک های زیبایی در تهران

دکتر الهام وزیری

پیدا کردن بهترین داندانپزشک زیبایی از میان دندانپزشک‌های زیبایی در تهران چندان مشکل نیست چرا که می‌توان به راحتی از تجربه، سابقه و نمونه کار، تحصیلات و دانش متخصص مورد نظر مطلع شد و با آگاهی و دید روشن دست به انتخاب زد. دکتر الهام وزیری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت است و مستر ایمپلنت‌های دندانی خود را از دانشگاه UCLA آمریکا کسب کرده، او در کلینیک تخصصی خود با همراهی کادر حرفه‌ای خدمات ایمپلنت دندان به صورت تخصصی، لمینت و کامپوزیت و بستن فواصل بین دندان‌ها، بلیچینگ و اصلاح لبخند از طریق جراحی لثه را در بهترین شکل ارائه می‌دهد.

نشانی: تهران، خیابان ظفر شرقی، پلاک ۱۹۷، واحد ۴

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۴۰۰۵۲۴ – ۰۹۹۰۲۶۱۷۱۹۰

بهترین دندانپزشک های زیبایی در تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید