در حالی که در صفحه مدیریت هستید، اقدامات ایمنی دیگری وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از سرقت  «وای فای» توسط غریبه‌ها انجام دهید.مطمئن شوید که رمز عبور پیش فرض خود را به کاراکترهایی تغییر داده‌اید که حدس زدن آن برای هکرها دشوار است. سپس، به‌روزرسانی‌های امنیتی یا نرم‌افزاری را بررسی کنید. شما باید تا جایی که می توانید روتر خود را به روز نگه دارید.

چه طور بفهمیم چه کسانی به مودم وای فای ما وصل هستند؟

به گزارش سلام نو و به نقل از روزنامه سان، صفحه تنظیمات روتر شما باید تمام ترافیک اینترنتی موجود در خانه شما را نشان دهد. بسیاری از روترها لیستی از دستگاه‌هایی که از شبکه استفاده می‌کنند و میزان داده‌ای که هر کدام از آن‌ها استفاده می‌کنند را به شما ارائه می‌دهند از طریق این فهرست می‌توانید دستگاه‌های ناشناخته را انتخاب کنید و آنها را از شبکه خارج کنید. برای رسیدن به این هدف باید بتوانید به راحتی به تنظیمات روتر خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.
بسته به نوع روتری که دارید، روش انجام این کار می‌تواند کمی متفاوت باشد. برای بررسی به روزترین اطلاعات بهتر است به وب سایت توسعه دهنده خاص مراجعه کنید. به طور کلی، شما باید آدرس IP روتر خود را تعیین کنید و سپس آن را در یک مرورگر وب تایپ کنید تا به صفحه مدیریت دسترسی پیدا کنید.

از نام کاربری و رمز عبور روتر خود برای ورود به سیستم و دسترسی به تنظیمات امنیتی استفاده کنید. هنگامی که وارد تنظیمات امنیتی شده‌د، یکی از گزینه‌های منو برای مشاهده استفاده از پهنای باند را مشاهده خواهید کرد. دستگاه‌هایی که در این بخش ظاهر می‌شوند باید دارای نام‌هایی باشند که شما می‌شناسید مانند «مک» یا «گلکسی». سپس می‌توانید بفهمید که آیا یکی از دستگاه متعلق به شما پهنای باند را می‌دزدد یا یک دستگاه غریبه در این کار دست دارد.

در حالی که در صفحه مدیریت هستید، اقدامات ایمنی دیگری وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از سرقت «وای فای» توسط غریبه‌ها انجام دهید.مطمئن شوید که رمز عبور پیش فرض خود را به کاراکترهایی تغییر داده‌اید که حدس زدن آن برای هکرها دشوار است. سپس، به‌روزرسانی‌های امنیتی یا نرم‌افزاری را بررسی کنید. شما باید تا جایی که می توانید روتر خود را به روز نگه دارید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید