مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان و مدیران شرکت، ضمن حضور در نواحی آهن‌سازی، فولادسازی، نورد گرم و نورد سرد فولاد مبارکه، از تلاش کارکنان در مسیر تحقق اهداف شرکت و راهبرد رشد تولید و رکوردشکنی‌های فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۱ قدردانی کرد.

قدردانی مدیرعامل از تلاش کارکنان در مسیر تحقق رشد تولید

محمدیاسر طیب‌نیا ثبت رکوردهای روزانه و ماهانه تولید فولاد مبارکه از ابتدای سال جاری را ارزشمند دانست و گفت: این دستاوردها نتیجه هم‌افزایی و تلاش مضاعف کارکنان غیور شرکت، کارِ گروهی و هماهنگ، پشتیبانی دقیق و برنامه‌ریزی و مدیریت در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود به دست آمده است که بسیار ارزشمند است.

وی گفت: با توجه به انتخاب شعار «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر تقویت تولید در کشور، فولاد مبارکه عزم خود را برای تحقق حداکثری این راهبرد در سال 1402 نیز جزم کرده و در مسیر آن برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

طب‌نیا ضمن تأکید بر اهمیت تبیین هرچه بیشتر جایگاه و نقش فولاد مبارکه در توسعه ملی تصریح کرد: رشد تولید در فولاد مبارکه علاوه بر ارزش‌آفرینی و سودآوری برای این شرکت، منجر به رونق اقتصادی کشور خواهد شد؛ چراکه ادامه فعالیت و تولید صنایع پایین‌دستی وابسته به تولید فولاد مبارکه است؛ ازاین‌رو با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور، تأثیر میزان تولید فولاد مبارکه در رشد اقتصاد ملی فراتر از حد تصور است.

وی افزود: هدف‌گذاری فولاد مبارکه در سال جاری نیز همچنان تأکید بیشتر بر انجام کارِ تیمی، چابک‌سازی خطوط و سیستم، توسعه سبد محصولات و تولید محصولات با ارزش‌افزوده بیشتر و ارتقای سطح انگیزه کارکنان است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید