سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲۸ متهم زورگیر در جریان اجرای طرح ۴۸ ساعته مقابله با جرائم خشن در این کلانشهر خبر داد.

بازداشت ۲۸ متهم زورگیر در مشهد طی دو روز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد نگهبان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: طرح مقابله با سارقان خشن با محوریت مقابله با سارقان به عنف و موبایل قاپ ها توسط پلیس آگاهی و با همکاری کلانتری های شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: ماموران با رصد هوشمند سارقان سابقه دار و گسترش چتر اطلاعاتی، ۲۸ متهم زورگیر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: از متهمان ۱۶ قبضه چاقو و قمه و پنج قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد، در بازجویی های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی، ۴۸ فقره پرونده جرایم خشن شامل قاپ زنی و زورگیری تلفن همراه و کیف پول کشف شده است.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: همچنین در این طرح ۱۵۸ سارق خیابانی و ۳۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شد، همچنین ۱۶۱ فقره انواع سرقت، ۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و سه کیلو و ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شده است.

سرهنگ نگهبان تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برای امنیت مردم اغماض وجود ندارد و با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می شود.

وی از شهروندان خواست: در مواجهه با سرقت خشن به فکر حفظ جان خود باشند، مقاومت نکنند، درصدد مقابله برنیایند و با حفظ خونسردی خود جزئیات سرقت از جمله شماره پلاک و مشخصات موتورسیکلت یا خودرو و خصوصیات راکبین آنها به ویژه نوع و رنگ پوشاک و همچنین چهره ومو، لهجه و حرکت آنان را به خاطر سپرده و در اختیار ماموران انتظامی قرار دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید