محمد کشتی آرا کارشناس بازار طلا از تدام روند کاهشی قیمت دلار با توجه به اخبار مثبت اقتصادی و سیاسی در مجموع بازار طلا در هفته‌ آینده خبر داد.

قیمت طلا در هفته آینده هم کاهش می یابد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرا اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشته قیمت جهانی طلا نوسان زیادی داشت و در آخرین معاملات به یک هزار و ۹۶۷ دلار رسید که به طور متوسط ۲۱ دلار افزایش قیمت هفتگی داشت.

وی افزود: فلزات دیگر همچون نقره، پالادیوم و پلاتین برخلاف طلا که با ۲۱ دلار افزایش در این هفته همراه بود، کاهش قیمت داشتند.

کارشناس بازار طلا بیان کرد: هفته گذشته بر خلاف افزایش قیمت جهانی طلا، در داخل کشور با توجه به اخبار مثبت اقتصادی و سیاسی داخلی و روند نزولی قیمت ارز باعث شد که قیمت طلا و سکه هم سیر نزولی داشته باشد و با کاهش قیمت همراه باشد.

وی ادامه داد: هفته گذشته به طور متوسط قیمت سکه طرح قدیم ۶۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷۵۰ میلیون تومان، نیم سکه ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داشت.

کشتی آرای گفت: ربع سکه بدون تغییر قیمت هفتگی و سکه‌های یک گرمی ۱۰۰ هزار تومان کاهش هفتگی قیمت داشت. قیمت طلای آب شده ۱۵۰ هزار تومان کاهش هفتگی و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۳۴ هزار تومان کاهش هفتگی معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: طبیعتاً کاهش دادوستد و افت تقاضا و کاهش قیمت‌ها منجر به کاهش حباب قیمت سکه شد و حباب سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش هفتگی در معاملات روز گذشته به ۶ میلیون تومان رسید.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به چند روز تعطیلی روزهای آینده قیمت‌ها تغییری نکند و قیمت‌ها در همین سطح باقی بماند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید