دادستان شهرستان مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری قاتلین لیدر تیم نفت مسجدسلیمان در چند ساعت خبر داد.

بازداشت قاتلین لیدر تیم نفت مسجدسلیمان در چند ساعت

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، دادستان شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: بامداد چهارشنبه دهم خردادماه، یک فقره تیراندازی توسط دونفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی شدند که یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده درگذشت. وی با بیان اینکه تحقیقات در این خصوص آغاز شده است، گفت: پس از حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم، دستورات قضایی لازم صادر و دو نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

دو نفر متهم به تیراندازی و قتل در شهرستان مسجدسلیمان دستگیر شدند.

رحمان بن‌سعید دادستان شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: بامداد چهارشنبه دهم خردادماه، یک فقره تیراندازی توسط دونفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی شدند که یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

وی افزود: یک شب قبل از این حادثه نزاعی میان چند جوان در همان محل اتفاق افتاده بود، که احتمال ارتباط میان این دو حادثه وجود دارد.

بن‌سعید با بیان اینکه تحقیقات در این خصوص آغاز شده است، گفت: پس از حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم، دستورات قضایی لازم صادر و دو نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل احتمالی این حادثه ادامه دارد.

فردی که در این حادثه تیراندازی به قتل رسیده است یکی از لیدرهای تیم مسجد سلیمان بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید