بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گویند فیش حقوق ۱۴۰۲ آن‌ها واریز شده است، اما این فیش حقوقی همچنان یک ناقصی بزرک درباره معوقات متناسب سازی دارد.

پرداخت معوقات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

به گزارش سلام نو؛ بازنشستگان کارگری از صدور فیش حقوقی خردادماه خود خبر دادند. فیش‌های حقوقی روی سامانه قابل رویت و دریافت است.

سیداحمد حسینی، فعال صنفی بازنشستگان تامین اجتماعی اهواز در این رابطه می‌گوید: فیش حقوقی خرداد با ماه قبل (اردیبهشت) هیچ فرقی نکرده است؛ در واقع باقیمانده‌ی متناسب‌سازی برای مشمولان اصلاح نشده؛ برای گروهی که قرار بوده مشمول شوند، در خرداد ماه باز هم اصلاحات انجام نگرفته؛ ایرادات طرح را برطرف نکرده‌اند.

این بازنشسته تامین اجتماعی ادامه می‌دهد: بحث مهم دیگر، معوقات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است که هنوز تعیین تکلیف نشده است؛ بیست و پنج درصد باقیمانده متناسب‌سازی برای سال ۱۴۰۰ است و نزدیک به بیست و چهار ماه معوقه دارد، اما ظاهراً اراده‌ای برای پرداخت این معوقات نیست و توضیحی در این رابطه نداده‌اند.

در روزهای اخیر، تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی ، در ارتباط با پرداختِ معوقات متناسب‌سازی ابراز نگرانی کردند؛ یک بازنشسته از تماس با ۱۴۲۰ خبر داد و گفت: در این تماس به من گفته شد تصمیمی برای پرداخت معوقات گرفته نشده و فعلاً برنامه‌ای برای آن نیست.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید