حمیدرضا نجف پور کردی مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از اهدا ۷۰۰ دستگاه خودرو به فرهنگیان در فاز اول اجرای طرح لیزینگ خودرو خبر داد.

خبر خوش برای معلمان | تحویل ۷۰۰ دستگاه ماشین به فرهنگیان + جزییات

به گزارش سلام نو، حمیدرضا نجف پور کردی مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان درباره اعطای بیشتر خدمات به فرهنگیان اظهار داشت: ما در گذشته با شرکت های فروش و سازنده خودرو در دادن ۷ هزاردستگاه خودرو قرار داد بستیم و در فرایند تحویل در صنعت خودرو کشور اتفاق هایی افتاد که به دستور رئیس جمهور این قرارداد منقضی شد، در این مرحله توانستیم ۷۰۰ دستگاه خودرو بگیریم که این تعداد فاز اول همان ۷ هزار خودرو اجرا کردیم.

وی ادامه داد: چارچوب ها را به استانها ابلاغ کردیم که درشرکت های خودرویی کشور مکلف به رعایت این چارچوب و همچنین ما هم شرایط افراد ابلاغ کردیم که صنعت خودرویی کشور به این رعایت این چارچوب و هم ما شرایط افرادی که باید خودرو دریافت کنند را تعیین می کنیم؛ درحال قرعه کشی است.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: مابقی را رها نمی کنیم و در مذاکره با اجزای حاکمیت و شرکت های خودرویی هستیم تا بتوانیم دوباره خودرو بدهیم.

نجف پور کردی درباره تامین مسکن فرهنگیان تصریح کرد: در رموس برنامه و پکیج خدماتی جامعه فرهنگیان یکی از سرفصل ها مسکن فرهنگیان است؛ ما در تعامل با وزارت آمورش و پرورش، وزارت مسکن و بانک مسکن به دنبال طرحی متناسب با ظرفیت های وزارتخانه ها و معلم هاهستیم زیرا تهیه مسکن با این هزینه های سرسام آور ما ظرفیت های زیادی نداریم به همین دلیل همه باید کمک کنند و برای اینکار مکاتبات زیادی انجام دادیم و مدل کلی این طرح تهیه شده و در مرحله نهایی سازی توسط دو دستگاه وزارت است و جلساتی در این راستا میان دو وزارت برگزار کردیم که باید روند خود را طی کند و در اختیار ما نیست و یک فرایند فرا دستگاهی است به همین دلیل نمی توانیم وعده دهیم.

وی ادامه داد ما دراین مرحله درباره ظرفیت ها بحث می کنیم مثلا آموزش و پرورش چگونه می تواند زمین ها را در اختیار این کار بگذارد زیرا که دولت به دلیل کمبود زمین و امکانات مصوبه ای را در مجلس تصویب کرده که هر دستگاهی برای تامین نیاز مسکن کارکنان خودش خدمتی دهد و وزارت مسکن هم باید ظرفیتی به نهضت ملی مسکن اختصاص دهد که در حال حاضر درباره مقدار ظرفیت شان بحث می کنیم ؛ اینکه چه تعداد از جامعه یک میلیون و ششصد هزار نفر ما مسکن ندارند یا به دنبال بهبود مسکن خود هستند، بعد از مشخص شدند ظرفیت ها معلوم می شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۴۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 31
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 8
    گرفتن خودرو خارج از نوبت و بدون ضابطه چه توسط نمایندگان باشد چه توسط معلمان باشد رانتی است که برای هیچکس قابل قبول نیست
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      0 0
      باورت شده؟
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    3 2
    چرابه بازنشسته ها خودرو نمیدهید
    • ملیکا IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      4 3
      سلام. لطفا وقتی صحبت از فرهنگیان میشه ، شاغلین و بازنشسته ها ، همه رو شامل بشه. به هر حال بازنشسته ها هم عمر و جوانیشون رو صرف همین سازمان کردند👌
  • یوسفی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    3 1
    چطور اقدام سود
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    7 1
    از بازار آزاد گران‌تر می افتد. تنها امتیازش اینست که نصف آن قسطی است.والا از بازار آراد گران‌تر می افتد
  • یاشار IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ۷۰۰ خودرو به ۰۰۰ ۱۷۰۰ فرهنگی! یعنی به هر استان ۲۰ دستگا یعنی تقریبا به هر شهر یک خودرو یعنی عملا تبلیغات!
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    من بازنشسته که هفده سال عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بودیم چرا هیچگاه به ما خودرویی ندادند امید که حق ما بیشتر از این پایمال نشود
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ادمین جون مادرت و هرکس برات عزیزه اشتراگ بزار پستم مسعولان ببینند ... اگه مسعولان راس میگن بیان تنها یک ماه حقوق اندک ماهانه واریز میشود واگثرامعلولان مستاجرهستند تنها یک ماه ماهانمون با مسعولان عوض کنیم ببینیم واقعا تنها۳روزه ماه میتونند با حقوق ما معلولان زندگی کنند ما معلولان هم حقوق مسعولان بگیریم شاید یک سال باهاش زندگی کنیم حرف حق قبول؟ #معلولان_آفریده_خداوند_هستند #معلولان_حق_اننخاب_دارند #معلولان_مستاجر_با_اندک_حقوق_ماهانه_و_هزازان_مشگلات_دیگر_مسعولان_بیایید_تنها_یک_ماه_حقوقمان_عوض_کنیم_ببینیم_میتونید_با_اندک_پول_تنها_چند_روز_میتونید_زندگی_کنید_بسم_الله_یا_حق_حقوق_قانونی_معلولان_را_به_درستی_بدید_یا_یک_ماه_جای_معلولان_حقوقها_عوض_کنید_بعدا_بفهمید_معلولان_با_اندک_ماهان_پول_گرایه_خونه_بدن_خرج_دکتر_دارو_و_زندگی_و_پول_توجیبی_بچه_هاشون_و_هزاران_مشگلات_دیگر #ولطفا_پول_سهام_عدالت_سال_۹۹_فروختیم_۶۰_درصد_اونم_واریز_کنید_هزاران_مشگلات_دارند_بدبخت_معلولان_مستاجر_و_سمعک_و_ویلچر_و_خیلی_چیزهای_دیگر_معلولان_توان_خرید_ندارند_اینم_یادتون_نره_اگه_معلول_نبود_اداره_هم_نبود_پس_حقوق_میگیری_به_امید_اون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید