کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه هزینه های زندگی کمر کارمندان و کارگران و به ویژه بازنشستگان را شکسته است، نسبت به عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان انتقاد کرد.

سورپرایز نصف شب برای بازنشستگان | پس از همسان سازی حقوق بازنشستگان چقدر زیاد می شود؟
به گزارش سلام نو، کیومرث سرمدی واله در نشست علنی امروز (دوشنبه ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: نگاه پدرانه و کلان رهبر فرزانه، تکلیف مجلس و نمایندگان را سنگین تر کرد، اشراف ایشان به مسائل کشور و ارائه رهنمودهای به روز از الطاف خداوند متعال است، لذا تلاش می کنیم در اجرای فرامین ایشان و برآورده کردن خواسته های مردم همچنان انقلابی بمانیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم افزود: در راستای جهاد تبیین و منویات رهبری، لازم است این تذکر را بدهم که صداوسیما باید به قوانین مترقی مجلس ورود کرده و در برنامه های کارشناسی، روشنگری کند. همچنین در ارتباط با بحث طالبان ضمن تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان عزیز کشورمان باید گفت که همه این اتفاقات نشان می دهد اگر دولتی برای مردم خود قابل قبول و منطقی نباشد، نمی تواند همسایه خوبی نیز باشد، لذا ما نمی توانیم با تغییر ظاهری صرفاً چند مولفه به گروهی اشرار اعتماد کنیم یا فکر کنیم شرارت آنها تمام شده است، لذا ساده انگاری است که یک روز نمایندگان طالبان را در تهران بپذیریم و روزی دیگر بگوییم آنها را به رسمیت نمی شناسیم!

وی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تذکر داد و بیان کرد: متاسفانه آنقدر درخصوص این موضوع تذکر دادیم اما عمل نشد، کار به جایی رسید که بازنشستگان جز پناه بردن به فضای مجازی راه دیگری برای بیان حرف های خود نیافتند، این در حالی است که هزینه زندگی کارمندان، کارگران و به ویژه بازنشستگان، کمر آنها را شکسته است، ضمن آنکه هزینه درمان، ازدواج فرزندان و هزینه های گزاف ناشی از مدیریت های اشتباه گذشته نیز وجود دارد، لذا مردم حق دارند ما را متهم به بی تدبیری کنند.

سرمدی با تذکر به سرپرست وزارتخانه جهاد کشاورزی گفت: از گرانی مرغ چه خبر؟ لطفا تا سر کوچه تان بیایید تا وضعیت مردم را ببینید، مردم برای تهیه مرغ گران شما باید در صف های طولانی بایستند! بگویید دقیقا با مردم چه می کنید؟

وی اظهار کرد: راه های بین مزارع شهرستان اسدآباد چند سال است رها شده، همچنین نمی دانم شعار رهبری مبنی بر رشد تولید به بخش کشاورزی نیز مربوط می شود یا خیر؟ چه بلایی به سر کشاورزی آورده اید؟ آنها راه بین مزارع ندارد که هیچ؛ به خسارات بلاعوض بیمه شان نیز توجه نمی شود، ضمن آنکه علاوه بر مشکل برق، در استفاده از منابع آب محدودیت دارند و با توجه به اینکه گرانی نهاده های دامی و ابزار کشاورزی و... را پذیرفته ایم، لطفا حداقل مشکلات آنها را درک کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: درخصوص خسارات وارده به زنبورداران شهرستان اسدآباد نیز تذکر می دهم، چرا که به دلیل خسارات زیاد وارده به آنها تمامی سرمایه شان از بین رفته است./نبض بازار

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید