تحقیقات اولیه پلیس حاکی از خودکشی زهرا برناکی ورزشکار پاراالمپیکی تیم ملی دو میدانی است و فرضیه قتل تاکنون به اثبات نرسیده است.

توضیحات پلیس درباره علت اصلی مرگ زهرا برناکی ورزشکار پاراالمپیکی
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، فرمانده انتظامی سمنان درخصوص فوت مشکوک زهرا برناکی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی بر اثر سقوط از ارتفاع توضیح داد.

سرهنگ اسدالله ناکینی فرمانده انتظامی سمنان درباره فوت مشکوک زهرا برناکی ورزشکار پاراالمپیکی تیم ملی دو میدانی با تأکید بر اینکه بررسی‌های پلیس همچنان درخصوص چگونگی فوت خانم برناکی در حال انجام است، تصریح کرد: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از خودکشی این بانوی ورزشکار است و فرضیه قتل تاکنون به اثبات نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌ها حاکی از این است که زهرا برناکی با همسر خود اختلافات خانوادگی داشته است؛ خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج بررسی‌های پلیس تا این لحظه، احتمالاً خانم برناکی با پرت کردن خود از یک ساختمان چهارطبقه دست به خودکشی زده است.

زهرا برناکی عضو تیم‌ملی و صاحب ۶ مدال در رشته دو میدانی کشوری و پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ساعت ۵ عصر روز گذشته بر اثر سقوط از یک ساختمان چهارطبقه به شدت دچار جراحت و شکستگی‌های متعدد شده و بلافاصله پس از اطلاع به مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و با اعزام نیروهای این مرکز، به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافت.

اقدامات درمانی برای این ورزشکار تا ساعت ۷ شب با استفاده از همه توان و ظرفیت‌های پزشکی انجام شد؛ اما همه این اقدامات درمانی به علت شدت جراحات بی‌نتیجه مانده و زهرا برناکی ۳۳ ساله، در شامگاه ششم خردادماه سال ۱۴۰۲ درگذشت.

برناکی قهرمان رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی در رده‌های استانی، ملی و بین‌المللی بوده و همسر وی نیز عضو تیم پاراتیراندازی جمهوری اسلامی ایران و صاحب ۱۰ مدال طلا و نقره کشوری در رشته دو میدانی جانبازان و معلولین است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید