محمدامین روستایی ،بوکسور ۱۷ ساله که بعد از تمرین در اردوی تیم ملی جوانان از هوش رفت و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

ملی پوش ایرانی در اردوی تیم ملی درگذشت

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، هفتم مرداد پارسال بود که پسری ۱۷ساله به نام محمدامین روستایی به همراه تیم ملی بوکس برای شرکت در اردوی آماده‌سازی‌ تیم ملی جوانان بوکس ایران برای مسابقات جهانی اسپانیا راهی شهرستان کامیاران واقع در استان کردستان شد. او اما بعد از پایان تمرینات تیم ملی از هوش رفت که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. بوکسور نوجوان اگرچه ۲ روز در بیمارستان تحت درمان قرار داشت اما تلاش برای نجات او از مرگ بی‌فایده بود و پسر نوجوان به کام مرگ رفت.

با شکایت پدر محمدامین از مسئولان تیم ملی بوکس، تحقیقات در این پرونده آغاز شد اما از آنجایی که بیشتر افرادی که در این ماجرا نقش داشتند، در تهران زندگی می‌کردند، طبق قانون پرونده بعد از ۹‌ماه برای رسیدگی به دادسرای جنایی تهران ارجاع شد و به دستور قاضی وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم، ‌تحقیق از شاهدان آغاز شده است. علاوه بر این بازپرس جنایی دستور تعیین کارشناس حوادث ورزشی را نیز صادر کرده تا مقصران این حادثه مرگبار مشخص شوند.

آخرین اردوی محمدامین

پدر محمدامین پیگیر پرونده مرگ پسرش است و با وجود اینکه ۱۰‌ماه از حادثه گذشته اما هنوز مرگ پسر ورزشکارش را باور ندارد. او می‌گوید: پسرم آرزو داشت در مسابقات تیم ملی جوانان، ‌مدال کسب کند و برای کشور افتخارآفرین باشد اما به آرزویش نرسید.

وی ادامه می‌دهد: پسرم محمدامین نایب قهرمانی مسابقات کشوری مشهد را به دست آورد و در همان‌جا برای مسابقات تیم ملی انتخاب شد. من خودم هم بوکسور هستم و شاید به همین دلیل بود که محمدامین هم تصمیم گرفت یک بوکسور حرفه‌ای شود. او آخرین بار به اردوی تمرینی اعزام شد و بعد با من تماس گرفتند که پسرت آسیب دیده و در بیمارستان بستری است. من هم فورا خودم را به بیمارستان رساندم اما ۴۸ساعت بعد پسرم دچار مرگ مغزی شد و جانش را از دست داد. مرگ او برای همه ما خیلی غیرمنتظره بود.

پدر محمدامین می‌گوید: آنطور که من از دوستانش پرسیدم، ‌پسرم تا قبل از تمرین هیچ مشکلی نداشته است اما پس از تمرین سراغ مربی‌اش رفته و گفته حالش خوب نیست. مربی به او گفته که آبی به‌دست و صورتش بزند و بعد از آن زمانی که محمدامین می‌خواسته از رینگ بالا برود ناگهان حالش بد شده و روی زمین افتاده است.

وی می‌افزاید: بعد از این اتفاق با اورژانس تماس گرفتند اما از آنجایی که درب محل تمرین بسته بوده، زمان زیادی طول کشیده تا پسرم را به محلی که آمبولانس بوده برسانند. بعد از آن هم او را به بیمارستان انتقال دادند اما آنجا گفتند که تجهیزات ندارند و درنهایت ۶ساعت بعد محمدامین به بیمارستانی در سنندج منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. اما تلاش‌ها برای نجات او بی‌فایده بود و جگرگوشه‌ام به آسمان پرکشید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید