۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 55439890

خرید شیرآلات می‌تواند دشوارتر از چیزی باشد که اکثر مشتریان تصور می‌کنند و در واقع پیدا کردن نمونه‌های باکیفیت و درجه یک از میان اجناس مختلف موجود در بازار بدون کسب آگاهی قبلی امکان‌پذیر نیست.

ست شیرآلات شامل چیست؟

اگرچه هر یک از انواع شیرهای آشپزخانه، حمام، روشویی و توالت دارای مدل‌های گوناگونی هستند و امکان انتخاب و خرید جداگانه هر یک از آن‌ها وجود دارد، اما امروزه عرضه مدل‌های چشمگیر شیرآلات ست هم می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. به همین جهت اکثر افرادی که به دنبال سهولت و سرعت بخشیدن به روند خرید شیرآلات برای منزل هستند، می‌خواهند بدانند که ست شیرآلات شامل چیست؟ برای مثال مشتریانی که پس از مدتی قصد تعویض کلیه شیرآلات بهداشتی را دارند یا حتی می‌خواهند برای خانه‌ای نوساز خرید کنند، می‌توانند ست شیرآلاتی شامل تمامی اقلام ضروری را انتخاب کنند. برای این کار به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا و مدل‌های مختلف ست شیرآلات است که ما با در این مطلب با در نظر گرفتن جوانب مختلف شیرهای بهداشتی در کنار توجه به انتظارات مصرف کنندگان از شیرهای باکیفیت و کاربردی به بررسی ست شیرآلات پرداخته‌ایم.  

مدل‌های مختلف ست شیرآلات

همانطور که شیرآلات تکی شامل مدل‌های مختلف هستند، در زمینه ست شیرآلات هم ست‌های مختلفی عرضه شده‌اند. برای مثال همان‌طور که در عرضه شیرهای آشپزخانه به صورت تکی شاهد انواع نمونه‌های فنری، هوشمند، تصفیه‌دار یا دومنظوره، شاوری و اهرمی هستیم، به همین شکل در عرضه ست شیرآلات هم مدل‌های مختلف وجود دارد.

به عنوان یک دسته‌بندی کلی می‌توان گفت ست شیرآلات به دو نوع ست شیرآلات 3 تکه و ست شیرآلات 4 تکه تقسیم می‌شود. هر یک از این انواع شامل تعداد و نمونه‌های خاصی هستند که ممکن است نسبت به نمونه دیگر برای بعضی از افراد کاربردی‌تر واقع شود. در ادامه اقلامی را که هر یک شامل شده‌اند، شرح داده‌ایم.

ست شیرآلات 3 تکه

ست شیرآلات شامل چیست؟

ست شیرآلات 3 تکه یکی از کاربردی‌ترین شیرآلات برای اکثر مصرف کنندگان است که با قیمت مقرون به صرفه باعث تجربه خرید بهتری می‌شود. این نوع از ست شامل شیر توالت، شیر روشویی و شیر حمام است. به طور کلی می‌توان گفت افرادی که قصد بازسازی سرویس بهداشتی یا حمام و دستشویی منزل خود را دارند، می‌توانند با افزودن این ست به این مکان‌ها موجب ایجاد جلوه‌ای شیک‌تر و تازه‌تر شوند. از طرفی دیگر دردسرهای خرید و انتخاب جداگانه مدل‌ها از فروشگاه‌های متفاوت وجود نخواهد داشت. همچنین خرید شیرآلات ست 3 تکه برای سرویس حمام و دستشویی باعث می‌شود تا به آسانی نوعی همخوانی زیبا و جذاب میان این اقلام ایجاد شود. در ضمن 3 مدل موجود در این ست دارای این ویژگی‌ها هستند:

  1. شیرآلات توالت: شیر توالت موجود در ست شیرآلات 3 تکه می‌تواند یکی از مدل‌های اهرمی، توکار، رنگی و غیره با اندازه‌ها و طراحی‌های مختلف باشد.
  2. شیرآلات روشویی: در این ست با توجه به برند و مدل مورد نظر یکی از انواع شیر روشویی پایه بلند، پایه کوتاه، هوشمند، توکار و غیره قرار می‌گیرد.
  3. شیرآلات حمام: شیر حمامی که در میان اقلام شیرآلات 3 تکه قرار می‌گیرد، وابسته به مدل ست از انواع گوناگونی است که اصلی‌ترین آن‌ها شامل شیر حمام توکار، رنگی، اهرمی، کلاسیک و سایر موارد مشابه می‌باشد.

ست شیرآلات 4 تکه

دومین مورد از مدل‌های مختلف ست شیرآلات که برای مصرف کنندگان بسیار کاربردی و به صرفه است، ست شیرآلات 4 تکه می‌باشد. این نوع ست شامل شیرهای بهداشتی حمام، توالت، روشویی و ظرفشویی یا آشپزخانه است. در واقع در مقایسه با ست شیرآلات 3 تکه، شیر آشپزخانه هم اضافه شده است. در نتیجه به عنوان یک پکیج کامل به حساب می‌آید که برای افراد گوناگون با فضاهای مختلف گزینه‌ای مناسب است و با خرید آن می‌توانند تا حدود زیادی در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. به عبارتی کسانی که قصد خرید کلیه شیرآلات ساختمانی را دارند، با انتخاب این ست دردسر خرید و انتخاب‌های جداگانه را از بین می‌برند.

همچنین علاوه بر موارد مذکور که در ویژگی‌های ست شیرآلات 3 تکه بررسی کردیم، شیرآلات 4 تکه دارای یکی از مدل‌های شیرهای آشپزخانه شاوری، فنری، اهرمی، دومنظوره و کلاسیک هستند. به این ترتیب برای کسانی که علاوه بر شیر توالت، روشویی و حمام به یک شیر ظرفشویی جدید هم نیاز دارند، مدل‌های 4 تکه گزینه مناسب‌تری خواهند بود.

شیرآلات تکی بخریم یا شیرآلات ست؟

ست شیرآلات شامل چیست؟

با وجود اینکه شیرآلات ست برای بسیاری از مصرف کنندگان گزینه‌های به صرفه‌تر و بهتری به شمار می‌روند، همچنان برای عده‌ای از آن‌ها خرید تکی و جداگانه انتخاب عاقلانه‌تری خواهد بود. به همین دلیل این سؤال برای اکثر مشتریان به وجود می‌آید که شیرآلات تکی بخریم یا شیرآلات ست؟ برای پاسخ به آن می‌توانند با بررسی ویژگی‌های هر یک از گزینه‌ها به صورت جداگانه، به بهترین انتخاب پی ببرند. 

ویژگی‌های خرید شیرآلات ست

  1. با خرید شیرآلات ست تا حدودی می‌توان از هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد.
  2. این انتخاب موجب صرفه جویی در وقت می‌شود.
  3. به راحتی می‌توان کلیه شیرآلات لازم را برای منزل در یک پکیج دریافت نمود.
  4. از آنجایی که این محصولات از یک خانواده و طرح هستند، همخوانی و هماهنگی جذابی بین آن‌ها ایجاد خواهد شد.
  5. با در نظر گرفتن شرایط منزل یا حتی سایر محیط‌های مورد نظر، می‌توان یکی از مدل‌های 3 تکه یا 4 تکه را به آسانی برای آن تهیه کرد.

ویژگی‌های خرید شیرآلات تکی

  1. می‌توان گفت با انتخاب شیرآلات بهداشتی به صورت جداگانه تا حدودی تنوع بیشتری برای انتخاب مدل و طرح وجود دارد.
  2. خرید شیرآلات تکی برای افرادی که به کمتر از 3 و 4 تکه نیاز دارند، مناسب است.
  3. با خرید شیرآلات به صورت تکی و جداگانه امکان تنوع بخشیدن به مدل‌های مورد استفاده برای شیرهای منزل وجود دارد.

البته در نهایت باید گفت تمامی این عوامل به انتخاب برند و سازنده محصولات بستگی دارد. در صورت عدم انتخاب برندی معتبر چه برای خرید ست شیرآلات 3 تکه و ست شیرآلات 4 تکه و چه برای خرید شیرآلات  تکی، امکان ایجاد خسارت و به بار آمدن هزینه‌های اضافی وجود دارد. به همین دلیل خرید شیرآلات از یک برند سرشناس نظیر کی دبلیو سی که در هر دو نمونه تکی و ست، محصولاتی با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهند بود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید