نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش از خود و دخترش لنا لایوی گذاشت گفت: چقدر شیطـونه واسه همین نمیارمش لایو.

شیطنت بامزه دختر نیوشا ضیغمی در لایو + فیلم

به گزارش سلام نو، نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران بازیگر، تهیه کننده و مدل است.

نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که کلینیک زیبایی هم اداره می کند.

نیوشا ضیغمی بعد از دانشگاه، در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال «در چشم باد» معرفی شد ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کردبا فیلم «مواجهه» در سال 1383 به سینما راه یافت و یکسال بعد با فیلم «شوریده» به کارگردانی محمدعلی سجادی نامزد سیمرغ بلورین فجر شد.

شهرت او اما با فیلم «پارک وی» سال 1385 به کارگردانی فریدون جیرانی شروع و سپس با فیلم «اخراجی ها» در همین سال ادامه یافت.

نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 وقتی 30 ساله بود با «آرش پولادخان» (تاجر نقره) ازدواج کرد، شاید جالب باشد بدانید که مهریه این زوج تنها دو سکه طلا است آقای پولاد خان برای رسیدن به نیوشا با یک برنامه از قبل طراحی شده بعنوان سرمایه گذار در فیلم «پرتقال خونی» سال 89 به او نزدیک شد و در نهایت پیشنهاد ازدواج داد.

نیوشا ضیغمی در اواخر اردیبهشت سال 1397 صاحب یک فرزند دختر بنام «لنا» شد، برعکس دیگر همکاران خود این زوج، فرزند خود را در ایران به دنیا آوردند.

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید