وزیر دفاع آمریکا گفت امیدوار است که آموزش خلبانان اوکراینی برای کار با جنگنده های اف ۱۶ ساخت آمریکا در هفته های آینده آغاز شود.

آغاز آموزش پنتاگون به خلبانان اوکراینی از هفته‌های آینده

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، آستین پیش از آغاز یک اجلاس مجازی با حضور رهبران دفاعی از سراسر جهان جهت گفتگو در مورد حمایت نظامی جاری از اوکراین این اظهارات را بیان کرد.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس گزارش داد که انتظار می رود که این مقامات در مورد اینکه کدام کشورها جنگنده های اف ۱۶ را به کی یف ارائه دهند و آموزش خلبانی چگونه و در کجا انجام شود، گفتگو کنند.

در این جلسه همچنین مقامات اوکراینی آخرین اطلاعات از چگونگی روند جنگ از جمله آماده‌سازی برای ضدحمله نیروهای اوکراینی علیه روسیه را به رهبران دفاعی توضیح خواهند داد.

آستین پیش از آغاز این نشست غیرعلنی گفت: ما باید تلاش های خود را افزایش دهیم و باید به دنبال راه‌های خلاقانه برای تقویت قابلیت‌های صنعتی خود باشیم. شرایط حساس است. اما هدف عادلانه است و اراده ما قوی است.

وزیر دفاع آمریکا گفت: ما امیدواریم آموزش خلبانان اوکراینی در هفته های آینده آغاز شود. این امر باعث تقویت و بهبود توانایی های نیروی هوایی اوکراین در دراز مدت خواهد شد و در راستای توافقنامه های امنیتی کوتاه مدت و میان مدت ما خواهد بود.

رئیس پنتاگون تصریح کرد: این تلاش مشترک جدید، پیامی قدرتمند در مورد اتحاد و تعهد طولانی مدت ما به دفاع اوکراین از خود ارسال می کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید