شرکت فولاد مبارکه توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگداری شده است؛ با ثبت ۵ رکورد جدید گامی بزرگ و چشم‌گیر در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد.

قطار رکوردهای تولید ماهانه در شرکت فولاد مبارکه با ثبت ۵ رکورد جدید

به گزارش سلام نو به نقل از شرکت فولاد مبارکه، توانست در آخرین روز اردیبهشت ماه سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگداری شده است؛ با ثبت ۵ رکورد جدید گامی بزرگ در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری بردارد.

تلاشگران جبهه تولید در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه، با تولید ٨٠٠ هزار و ١٥٠ تن تختال در اردیبهشت‌ماه ١٤٠٢ توانستند رکورد قبلی ماهانه تولید این ناحیه که به میزان ٧٨٦ هزار و ١٠٢ تن در فروردین‌ماه ١٤٠٢ بود را پشت سربگذارند.

رشد تولیدی که تورم را مهار می‌کند

همچنین فولادمردان ناحیه نورد گرم شرکت فولاد مبارکه نیز با تولید ۵۱۰ هزار و ۴۸ تن کلاف گرم در اردیبهشت‌ماه ١٤٠٢، رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت رساندند و رکورد قبلی فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به‌میزان ۵۰۸ هزار و ۳۰۶ تن را ارتقا دادند.

تداوم اراده‌های پولادین برای رشد تولید

سومین رکورد این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در واحد احیاء مستقیم فولاد سبای فولاد مبارکه به ثبت رسید و فولاد سبا با تولید ۱۴۲ هزار و ۵۰ تن آهن اسفنجی توانست رکورد ماهانه جدیدی را به ثبت برسانند و رکورد قبلیِ ۱۴۰ هزار و ۲۳ تنیِ شهریورماه ۱۴۰۱ را ارتقا دهد.

فولاد مبارکه پیشران رشد تولید کشور

اما قطار رکوردهای شرکت فولاد مبارکه در زمینه تولید به همین جا ختم نشد و در آخرین روز از دومین ماه سال پرسنل این شرکت موفق به ثبت رکود تولید ماهانه ۱۰ هزار و ۶۱۶ تن کلاف خام قلع‌اندود شدند تا رکورد قبلی شهریورماه ۱۴۰۱ که به‌میزان ۱۰ هزار و ۴۶۰ تن بود را پشت سر بگذارند.

پنجمین رکورد در ورق خودرو

اما آخرین و پنجمین رکورد در شرکت فولاد مبارکه توسط تلاشگران شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن ورق گالوانیزه در اردیبهشت‌ماه ١٤٠٢ به ثبت رسید و این شرکت موفق شد رکورد قبلی فروردین‌ماه ۱۴۰۲ را که به‌میزان ٢٧ هزار و ۲۱۲ تن به ثبت رسیده بود ارتقا دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید