گروه مپنا با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برگزار شد، ضمن انعقاد قراردادهایی در حوزه توربین‌های گازی، میزبان مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور بود.

نگاهی به حضور مپنا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز

گروه مپنا در این رویداد چهار روزه میزبان معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیرعامل و به همراه رئیس هیئت مدیره شرکت انتقال گاز ایران و بسیاری از مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان این حوزه بود.

از مهمترین دستاوردهای حضور مپنا در این نمایشگاه انعقاد قرارداد ساخت بار اول قطعات توربین‌های گازی SGT-۷۰۰ مابین پالایشگاه شازند اراک و شرکت مهندسی موادکاران از گروه مپنا بوده است.

همچنین مذاکرات جهت عقد قرارداد در حوزه توربین‌های گازی SGT-۴۰۰ ، DT-۹۰ و …. با شرکت‌های مختلف صنعت نفت و گاز کشور و انجام مذاکره برای ورود مپنا به حوزه احداث و راه‌اندازی سیستم‌های تولید هم‌زمان آب و برق در منطقه آزاد جزیره لاوان از دیگر اقدامات انجام شده در حاشه این رویداد بود.در این نمایشگاه، گروه مپنا با برگزاری نشست‌های مختلف با نمایندگان شرکت‌های کارفرما و پیمانکار، از فرصت‌های حضور در این رویداد برای گسترش ارتباطات تجاری بهره برد و با برقراری ارتباط نزدیک با کارفرمایان و جلسات مشترک، دستاوردهای مپنا را معرفی کرد.

گفتنی است بخش‌های نفت و گاز، برق، سرویس، مدیریت هماهنگی تولید و شرکت‌های تابعه و نیز معاونت بازرگانی مپنا، در سال جاری در این نمایشگاه به ارائه پروژه‌ها و دستاوردهای خود پرداختند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید