در این مطلب به بررسی کارشناس داوری دیدار استقلال و نساجی پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

کارشناس داوری دیدار استقلال و نساجی مازندران | مدافع آبی‌پوش ۲ بار مرتکب پنالتی شد

به گزارش سلام نو، حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ما، درمورد قضاوت حسن اکرمی در بازی استقلال و نساجی، اظهار داشت: اولین صحنه مورد بحث بازی مربوط به گل اول استقلال می‌شود که در این لحظه پای راست متین کریم‌زاده آفساید را پر کرده بود و با وجود اینکه دست آرش رضاوند جلوتر از بدن بازیکن نساجی قرار داشت، اما دست برای آفساید ملاک نیست و این گل صحیح بود.

وی ادامه داد: در صحنه دیگری از نیمه اول عارف غلامی، مدافع شماره پنج استقلال روی مهاجم نساجی خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت. این مدافع استقلال در دقیقه ۲۰ نیز به پشت پای احسان قهاری، بازیکن نساجی ضربه زد که داور باید برای تیم میهمان پنالتی می‌گرفت.

کارشناس داوری افزود: در صحنه گل سوم استقلال نیز محمد محبی پیش از ضربه صالح حردانی در موقعیت آفساید نبود که پس از برخورد توپ به تیر بخواهد از موقعیت خود سوء استفاده کند. ضمن اینکه شوت حردانی پیش از برخورد به تیر به دست حقیقی اصابت کرد. به همین دلیل گلی که محبی در ریباند به ثمر رساند هم درست بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۶۸ مدافع نساجی حرکت اضافه انجام نمی‌دهد بلکه محبی، مهاجم استقلال خودش را به مدافع می‌زند تا خطا بگیرد و ادامه بازی صحیح بود. اگر خطایی اتفاق می‌افتاد بیرون از محوطه جریمه بود / فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید