اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که طی روزهای آینده با ورود یک سامانه بارشی جدید، تهران بارانی می شود.

هشدار هواشناسی؛ این استان منتظر سامانه بارشی جدید باشند
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران نفوذ سامانه بارشی جدید و رگبار و رعد وبرق همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه درنیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۲ و ۳ خرداد) آسمانی صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

از بعدازظهر پنجشنبه تا روز جمعه (۴ و ۵ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری گاهی ابری در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه‌شمالی در بعضی ساعات همراه با رگبارو رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه‌جنوبی استان خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

از امروز روند افزایش تدریجی دما و برای روز جمعه کاهش نسبی دما در سطح استان رخ می‌دهد.

آسمان تهران فردا (۳ خرداد) صاف و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۴ خرداد) نیمه ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌ ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌ هواشناسی استان بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید