قزوین میزبان نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج از تاریخ ۱ لغایت ۵ خرداد ماه است.

نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج در قزوین برگزار شد

به گزارش سلام نو،  نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان قزوین، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی و جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

این نمایشگاه از تاریخ ۱ لغایت ۵ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست.

بیش از ۷۰ مشارکت کننده محصولات و خدمات خود در زمینه آتلیه و خدمات عکاسی، فیلم برداری، گلآرایی و تزئینات مراسم، موسسات تشریفاتی و باغ تالارها، پوشاک، مشاوره، محصولات بهداشتی و آرایشی، سالن های زیبایی مردانه و زنانه، دکوراسیون منزل، در این نمایشگاه محصولات و تولیدات خود را ارائه کرده اند.

نمایشگاه ملزومات و تشریفات ازدواج با حضور مشارکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، فارس و قزوین برپا شده است.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، کارگاه آموزش و شناخت پیش از ازدواج در روز پایانی نمایشگاه در سالن آمفی تئاتر نمایشگاه نیز اجرا می شود.

همچنین سه غرفه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده، نشست های تخصصی با موضوع خانواده و فرزند آوری و غرفه نغمه های کودک نیز برپا شده و خدمت رسانی می کنند.

این نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین واقع در بلوار نوروزیان جنب صدا و سیما برپاست.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید