سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و خیزش گرد و خاک در مناطق‌ مستعد خبر داد.

هشدار به شهروندان تهرانی ها | باران سیل آسا در راه تهران

به گزارش سلام نو؛ سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و خیزش گرد و خاک در مناطق‌ مستعد خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که امروز (دوشنبه‌) در خراسان شمالی‌، خراسان رضوی، خراسان جنوبی‌، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و شرق‌ فارس‌ در برخی‌ ساعات‌ رگبار باران، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ و در مناطق‌ مستعد گردوخاک‌ و در ارتفاعات‌ البرز و برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌ بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود.

بیشینه‌ بارش‌ امروز در استان کرمان رخ‌ داده و بارش‌ تگرگ‌ در برخی‌ نقاط‌ این‌ استان دور از انتظار نیست.

سه‌شنبه‌ در خراسان شمالی‌، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، نیمه‌ غربی‌ یزد و ارتفاعات‌ کرمان رگبار باران، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌باد شدید موقت‌ و در ارتفاعات‌ البرز و برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌ بارش‌ پراکنده پیش‌بینی‌ می‌شود.

چهارشنبه‌ در ارتفاعات‌ البرز و برخی‌ نقاط‌ شمال غرب‌، شمال شرق‌ و مرکز کشور بارش‌ پراکنده گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد رخ‌ خواهد داد.

روزهای پنجشنبه‌ و جمعه‌ نیز برای شمال غرب‌، غرب‌، ارتفاعات‌ و دامنه‌های البرز مرکزی و برخی‌ نقاط‌ مرکزی کشور رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ پیش‌بینی‌ می‌شود.

طی‌ روزهای چهارشنبه‌ و پنجشنبه‌ در نیمه‌ شرقی‌ کشور به‌ ویژه منطقه‌ زابل‌ در بعضی‌ ساعات‌ سرعت‌ وزش‌ باد افزایش‌ یافته‌ و در مناطق‌ مستعد سبب‌ خیزش‌ گردوخاک‌ خواهد شد.

از امروز تا آخر هفته‌ شرق‌ دریای عمان و خلیج‌ فارس‌ مواج‌ است‌.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید