سخنگوی وزارت خارجه پاکستان به حادثه تروریستی حمله به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی سراوان واکنش نشان داد.

واکنش پاکستان حادثه تروریستی حمله به مرزبانان ایران
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حادثه تروریستی حمله به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی سراوان را محکوم کرد و گفت: اسلام‌آباد متعهد به همکاری با تهران علیه تروریسم است.

ممتاز زهرا با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن برای دفتر ایرنا در اسلام‌آباد ارسال شد، اعلام کرد که دولت پاکستان حمله تروریستی در شهرستان سراوان ایران که منجر به جان باختن پنج تَن از مرزبانان این کشور شد را قویا محکوم می‌کند.

وی افزود: دولت و مردم پاکستان عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده های داغدار شهدا و همچنین به دولت جمهوری اسلامی ایران برای این حادثه تلخ ابراز می کنند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد: همانطور که در دیدار اخیر نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ایران مجددا تأیید شد، ما بر لزوم تلاش متقابل برای از بین بردن تروریسم در دو طرف مرز تأکید می کنیم.

ممتاز زهرا افزود که پاکستان مرزهای خود با ایران را مرز صلح و دوستی می داند و همچنان متعهد به همکاری با تهران در این راستا است.

حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آن‌ها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج تن از مرزبانان عزیز ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان، شب گذشته تلاش تروریست‌های معاند برای ورود به کشور از مرز پاکستان با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مَزه سر" هنگ مرزی سراوان ناکام ماند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید