مشاور سیاسی و رسانه رییس مجلس در واکنش به صحبت های اخیر جهانگیری گفت: با صدور حکم دادگاه، یک‌بار هم ما با آقای جهانگیری شوخی کنیم، مردم بخندند.

مشاور قالیباف: این بار ما با جهانگیری شوخی می‌کنیم تا مردم بخندند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدسعید احدیان در واکنش به صحبت‌های جهانگیری معاون اول دولت روحانی مبنی بر ابراز تعجب از شکایت یک نامزد از نامزد دیگر بدلیل اظهارات در مناظره گفت: از نظر آقای جهانگیری و روحانی در مناظرات انتخاباتی تهمت زدن و دروغ گفتن مجاز است؛ بر همین اساس است که آنها در مناظرات انتخاباتی هر دروغی را می گویند و هر تهمتی می زنند. متاسفانه بدلیل عدم برخورد قاطع با دروغ گویی ها در مناظرات، بداخلاقی در مناظرات تبدیل به رویه شده است؛ اینکه تهمت زدن در کشور ما هزینه ندارد، ریشه بسیاری از سیاه نمایی ها است.

وی در واکنش به این بخش از صحبت های جهانگیری که « شکایت آقای قالیباف از شوخی های دوران است» گفت: ۸ سال ایشان با مردم شوخی کرد و آقای روحانی خندید، حالا با صدور حکم دادگاه، یک‌بار هم ما با آقای جهانگیری شوخی کنیم، مردم بخندند.مشاور سیاسی رییس مجلس درباره چرایی این شکایت آن هم ۵ سال پس از مناظره توضیح داد: این شکایت پیرو تصریح آقای قالیباف در جریان مناظره، در اسفند ۹۶ انجام شده اما رسیدگی آن با تاخیر آغاز شده است.‌

احدیان در واکنش به موضوع تکذیب ارسال پیام برای رضایت قالیباف از سوی جهانگیری گفت: کسی که دروغ گفتن در مناظره را مباح می‌داند باید هم این بحث را تکذیب کند؛ همین قدر بگویم که یکی از وزرای سابق و یکی از نمایندگان حاضر پیگیر اخذ رضایت بودند و آقای قالیباف هم‌ صرفا خواستار پذیرش رسمی اشتباه از سوی جهانگیری برای رضایت بودند.‌

بر اساس این گزارش،‌ اسحاق جهانگیری اخیرا در بخشی از سخنان خود در جلسه «یاد یاران» متشکل از جمعی از مدیران اسبق وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره شکایت قالیباف گفته بود: این رفتار از شوخی های دوران ما است که یک نامزد از نامزد دیگر به خاطر مسائل طرح شده در مناظره ها که مردم آن مباحث را شنیده و خود قضاوت کرده اند، شکایت می‌کند. در انتخابات ۹۶ ایشان به اشکال مختلف مسائل شخصی یا موضوعاتی که در حوزه مستقیم مسئولیت بنده نبود را مورد سوال قرار داد. من ضمن پاسخ، به طرح چند پرسش پیرامون موضوعاتی که آن زمان و شاید هنوز در افکار عمومی مطرح بود مانند املاک نجومی، چگونگی واگذاری سهام شهرداری در بانک سرمایه و... پرداختم که ایشان به این سوالات پاسخی نداد. ظاهرا ایشان اهل پاسخ گویی نیست. در حالیکه مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند بدون استثنا باید به افکار عمومی پاسخ بدهند. اگر مسئولی آمادگی و تمایلی برای پاسخگویی به افکار عمومی ندارد، بهتر است در مسئولیت‌های که مهم‌ترین ویژگی آن پاسخگویی است وارد نشود.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید