یک مقام ارشد صهیونیست گفته که اسرائیل این پیشنهاد را رد نکرده اما خواستار توضیحات بیشتر در این‌باره شده است. 

زمزمه‌هایی از درگیری نظامی بین ایران و اسرائیل / آمریکا پیشنهاد  برنامه‌ریزی نظامی مشترک علیه ایران را به رژیم صهیونیستی داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، ایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از سه مقام آمریکایی و اسرائیلی گزارش داد که دولت آمریکا چند هفته قبل پیشنهاد همکاری در خصوص برنامه نظامی مشترک درباره ایران را به اسرائیل ارائه داده است.

پایگاه خبری «آکسیوس» به نقل از سه مقام آمریکایی و اسرائیلی گزارش داد که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا چند هفته قبل پیشنهاد همکاری در خصوص برنامه نظامی مشترک درباره ایران را به اسرائیل ارائه داده است.

آکسیوس در ادامه نوشت که مقام‌های آمریکایی این پیشنهاد را بی‌سابقه توصیف کرده و تأکید می‌کنند که این رویکرد می‌تواند به طور قابل توجهی سطح همکاری نظامی آمریکا و اسرائیل علیه ایران را تقویت کند اما مقام‌های اسرائیل نگران هستند که این پیشنهاد تلاشی از سوی آمریکا برای «بستن دست‌های اسرائیل» در اقدام یکجانبه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران باشد.

یک مقام ارشد صهیونیست گفته که اسرائیل این پیشنهاد را رد نکرده اما خواستار توضیحات بیشتر در این‌باره شده است.

در ادامه این گزارش به نقل از یک مقام آگاه آمده است که این پیشنهاد به منظور اطمینان خاطر از حمایت نظامی آمریکا از اسرائیل بوده و به هیچ وجه برای محدود کردن اسرائیل طرح نشده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید