اوجی گفت: اکنون شرکت‌های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاری روسیه در ۶ میدان نفتی ایران
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، اوجی گفت: بنابر توافق صورت گرفته میان ایران و نخست وزیر روسیه قرار است که در ۶ میدان نفتی جدید سرمایه گذاری شود.

جواد اوجی وزیر نفت، در حاشیه بازدید مشترک با الکساندر نوارک معاون نخست وزیر روسیه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری سالیانه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این است که ظرفیت شرکت‌ها را به عرصه نمایشگاه بگذارد.

او افزود: اکنون شرکت‌های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند؛ بنابراین زمینه همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های روسی داریم.

در ادامه آقای نواک با بیان اینکه این نمایشگاه، بسیار بزرگ است، از وزیر نفت بابت دعوت حضور در این نمایشگاه قدردانی کرد

او گفت: فرصت حضور نمایندگان و شرکت‌های روسی در این نمایشگاه، برای حضور در بازار ایران مهیا شده است.

معاون نخست وزیر روسیه ادامه داد: ایران کشوری است که از لحاظ منابع طبیعی به خصوص در حوزه نفت و گاز، بسیار غنی است و به همین دلیل، همکاری میان دو کشور بسیار اهمیت دارد.

او با تاکید بر اینکه برای توسعه همکاری‌ها در این حوزه، برنامه‌های قابل توجهی داریم، گفت: امروز هم فرصت بسیار گسترده‌ای ایجاد شده تا همکاری‌ها را به سطح بسیار بالاتری ارتقا دهیم و شرکت‌های ایرانی و روسی باید مسیر ارتباط میان یکدیگر را پیدا و قراردادهای خود را امضا کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید