علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال در صفحه شخصی اینستاگرامش ویدیویی از شوخی خود با عکاس خیابانی منتشر کرد.

شوخی بانمک علیرضا جهانبخش با عکاس خیابانی + فیلم

به گزارش سلام نو، علیرضا جهانبخش متولد 20 مرداد 1372 در گیلان، بازیکن فوتبال است.

علیرضا جهانبخش دیپلم رشته مکانیک خودرو و دانشجوی رشته زبان انگلیسی می باشد. 

علیرضا جهانبخش فوتبال را از سال 1384 وقتی 12 ساله بود با جوانان تیم «پیام البرز قزوین» شروع کرد و بعد از دو سال به تیم «پرشین قزوین» پیوست او سپس سال 1387 به جوانان باشگاه «داماش» دعوت شد و دو سال موفق در این رده سنی را سپری کرد تا اینکه موفق شد راهی رده بزرگسالان شود.

علیرضا جهانبخش سال 1390 وقتی 18 ساله بود اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان «داماش» گیلان در لیگ برتر مقابل تیم مس کرمانی بعنوان جوان ترین بازیکن انجام داد او در دو سال حضورش در تیم بزرگسالان داماش 42 بازی به میدان رفت و 10 گل نیز بثمر رساندبعد از درخشش در داماش، سردار رویانیان بعنوان مدیرعامل پرسپولیس و امیر عابدینی بعنوان مدیرعامل داماش بر سر انتقال او به تیم پرسپولیس به توافق رسیدند.

با این حال سر و کله تیم دسته اولی «ان‌ ئی ‌سی نایمخن» هلند به ماجرا باز شد و به این ترتیب خرداد 1392 جهانبخش با قرارداد 3 ساله راهی این باشگاه شد.

علیرضا جهانبخش سال 1386 اولین بار به تیم ملی زیر 20 ساله های ایران دعوت شد و دو سال در این رده سنی 17 بازی به میدان رفت و 11 گل نیز بثمر رساند.

او سپس سال 88 مدتی عضو تیم ملی زیر 23 سال بود تا اینکه از سال 1392 وارد تیم ملی بزرگسالان شد و تاکنون یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی ایران بوده است.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید