رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات از برگزاری نخستین جشنواره گل انار خبر داد.

 جشنواره گل انار در محلات برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مهدی لعل بار اظهار کرد: جشنواره گل انار به همت مدیریت مزرعه گردشگری رهیار محلات و مشارکت ادارات میراث‌فرهنگی، جهاد کشاورزی، شیلات و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره اولین جشنواره گل انار در استان مرکزی است افزود: جشنواره گل انار و طبخ آبزیان روز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در مزرعه گردشگری رهیار محلات واقع در جاده آبگرم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به منظور شرکت مسابقه طبخ آبزیان می‌توانند روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت غذای طبخ شده خود را به محل جشنواره تحویل دهند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات بیان کرد: داوری مسابقه همان روز برگزار می‌شود و پس از آن به برگزیدگان جوایز اهدا خواهد شد.

لعل بار ترویج فرهنگ استفاده از آبزیان به عنوان منبع غذایی ضروری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رونق بخش گردشگری کشاورزی و بخش صنایع‌دستی و هنری را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: بازدید از باغ انار، حضور هنرمندان صنایع‌دستی، مسابقه طبخ آبزیان در کنار اجرای موسیقی زنده از جمله برنامه‌های این جشنواره در مزرعه زیبای رهیار خواهد بود.

 جشنواره گل انار در محلات برگزار می‌شود

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید