مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از درگذشت ۲ بیمار کووید ۱۹ و ابتلای ۴۳ بیمار جدید در شبانه روز گذشته خبر داد.

 آمار کرونا در ایران تا جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲ فوتی و شناسایی ۴۳ بیمار جدید

به گزارش سلام نو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته(از ۲۱ تا جمعه ۲۲ اردیبهشت) ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۰۰ رسید.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۵۳۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۲۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۳۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۱۹۷ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

در گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمده است: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۵۸۷ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۶۳ هزار و ۳۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

۴۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و همچنین تا کنون ۵۶ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستان در وضعیت قرمز نیست و ۱۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۴۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۹۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید