۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 55436216

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شماری از شهروندان در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

۲ زورگیر غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ظهر دیروز ماموران عملیات کلانتری ۱۴۰ باغ فیض درحال گشت‌زنی در محدوده خیابان فلاح زاده تهران بودند که به دو مرد جوان که در حال زاغ‌زنی از افراد گذری از پارک نهج البلاغه تهران بودند، مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. در همین حین ناگهان دو جوان به طرف خانم و آقایی حمله‌ور شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه این افراد کرده و از محل متواری شدند که به دنبال آن ماموران وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به محض رویت ماموران سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت شده و از محل متواری شدند، گفت:‌در همین راستا طرح مهار سارقان به اجرا درآمد و مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی اعلام شد. دقایقی بعد هر دو متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در بررسی بیشتر از آنها دو قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه که قبل از دستگیری سرقت شده بودند، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۳۳ و ۲۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۸ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند که گفتند که پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه، اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند که اقدامات برای دستگیری این فرد نیز در دستورکار قرار گرفته است.

معظمی گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید