۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 55434543

تزریق فیلر بینی یک جایگزین بسیار مناسب برای افرادی که بنابر دلایل مختلف اعم از دلایل مالی، ترس از عمل و عوارض آن، دوره نقاهت طولانی مدت جراحی بینی و ... قصد انجام جراحی ندارند.

کوچک کردن بینی تنها در ۱۵ دقیقه!

"کوچک کردن بینی تنها در ۱۵ دقیقه" یک شعار تبلیغاتی پوچ و خالی نیست! بلکه امروزه پزشکان در تعداد کثیری کلینیک زیبایی در سراسر جهان با یک متد جدید به نام فیلر بینی بدون نیاز به جراحی و حتی بیهوشی، بینی شما را به فرم و شکل دلخواهتان در می آورند.

اگر از فرم بینی خود راضی نیستید اما از عمل جراحی ترس دارید می توانید با این روش به فرم دلخواه بینی خود برسید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این متد پزشکی و زیبایی اطلاعات در اختیار شما قرار دهیم.

فیلر بینی چیست؟

در واقع انواع فیلرها نوعی پرکننده های پوستی ژل مانندی هستند که به طور معمول از هیالورونیک اسید ساخته شده اند و از آنها برای تزریق به نواحی مختلف صورت و بدن مانند بینی، لب، گونه، خط اخم و ... استفاده می شود. به دلیل اینکه هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد؛ بنابراین تزریق آن هیچ خطری برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

در واقع تزریق ژل بینی در موارد بسیار زیادی می تواند جایگزین جراحی های غیرضروری و هزینه بر شود؛ چرا که هزینه فیلر بینی به نسبت جراحی بینی بسیار کمتر و یا حتی ناچیز است.

مراحل تزریق فیلر به بینی

مراحل تزریق فیلر به بینی در ۵ مرحله خلاصه می شود که این مراحل به طور کلی ۱۵ الی ۳۰ دقیقه به طول می انجامد که به شرح ذیل است:

  1.  برای تزریق فیلر به بینی نیاز است که در ابتدا سطح بینی کاملا تمیز و استریل شود.  
  2.  در مرحله دوم با استفاده از برخی پمادهای بی حسی، ناحیه بی حس می شود.
  3.  سپس پزشک با استفاده از یک سرنگ بسیار ظریف مقدار مشخصی از فیلر را که مورد نیاز است به بینی تزریق می کند.
  4.  عملیات تزریق ژل بینی تنها به یک ناحیه از بینی منتهی نمی شود بلکه پزشک چندین بار تزریق را در قسمت های مورد نیاز که قبلا شناسایی کرده است انجام می دهد.
  5.  در نهایت پزشک با ماساژ بینی سعی در پخش فیلر و فرم دهی بهتر بینی دارد.

کوچک کردن بینی تنها در ۱۵ دقیقه!

آیا همه افراد می توانند تزریق فیلر بینی انجام دهند؟

متاسفانه خیر! تنها افرادی می توانند از مزایای این روش بهره مند شوند که قبلا عمل جراحی بینی انجام داده اند و از نتایج آن راضی نیستند و همچنین افرادی که از فرم طبیعی بینی خود رضایت ندارند اما شدت ناهنجاری های آن شدید نیست؛ برای مثال امکان کوچک کردن بینی خیلی بزرگ با فیلر به هیچ عنوان وجود ندارد و حتما باید جراحی انجام دهد.

 پیشنهاد ما به شما این است که برای بررسی دقیق تر به یک کلینیک زیبایی مراجعه کنید و از پزشک متخصص سوال کنید که آیا شما کاندیدای مناسبی برای این کار هستید یا خیر.

 به طور کلی افراد با شرایط زیر واجد شرایط تزریق ژل بینی هستند:

  • افرادی که برجستگی های کوچک روی بینی خود دارند.
  • افرادی که گودی، فرورفتگی یا ناهمواری روی بینی خود دارند.
  • افرادی که بینی نامتقارنی دارند.
  • افرادی که بینی بسیار تختی دارند و تمایل دارند کمی برجستگی روی بینی خود ایجاد کنند.
  • افرادی که افتادگی جزئی بینی دارند و قصد لیفت بینی (بالا بردن نوک بینی) دارند.
  • افرادی که انحراف جزئی بینی دارند.
  • افرادی که بینی بسیار کوچکی دارند و برای ایجاد تناسب در صورت قصد بزرگ تر کردن آن را دارند.

در صورتی که شما واجد شرایط گفته شده هم باشید اما جزء افراد زیر باشید باز هم نمی توانید تزریق فیلر بینی انجام دهید:

  • در صورتی که زیر ۱۸ سال سن دارید.
  • در صورتی که در دوران بارداری یا شیردهی به سر می برید.
  • در صورتی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی یا دیابت هستید.

مدت زمان تزریق فیلر بینی چقدر است؟

یکی از مزیت های تزریق فیلر بینی بدون جراحی، کم بودن مدت زمان انجام آن است. تزریق فیلر بینی اصولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. شما تنها در عرض ۱۵ الی ۳۰ دقیقه می توانید به فرم دلخواه بینی خود برسید.

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

اکثر پرکننده های پوستی برای تزریق به بینی استفاده می شوند از نوع موقتی هستند. البته فیلرهای دائمی هم موجود هستند اما به دلیل عوارضی که این فیلرها دارند پزشکان و متخصصین استفاده از فیلرهای موقتی را تنها توصیه می کنند.

فیلرها به مرور زمان جذب بدن می شوند به همین دلیل ماندگاری فیلر بینی به نسبت شرایط مختلف از ۶ ماه تا ۲۴ است. البته در صورتی که تمدید تزریق فیلر بینی ۳ الی ۴ بار به طور متوالی انجام شود ماندگاری آن بسیار بیشتر و یا حتی مادام العمر خواهد بود.

کوچک کردن بینی تنها در ۱۵ دقیقه!

مزایای تزریق ژل بینی چیست؟

تزریق فیلر بینی یک جایگزین بسیار مناسب برای افرادی که بنابر دلایل مختلف اعم از دلایل مالی، ترس از عمل و عوارض آن، دوره نقاهت طولانی مدت جراحی بینی و ... قصد انجام جراحی ندارند. از جمله مزایای تزریق ژل بینی عبارتند:

  • مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق: یکی از بزرگ ترین مزایای تزریق فیلر بینی به نسبت جراحی این است که شما بلافاصله پس از تزریق می توانید نتیجه آن را مشاهده کنید. البته برای مشاهده نتیجه نهایی باید حداقل یک هفته صبر داشته باشید. در حالی که برای مشاهده نتیجه نهایی جراحی بینی بین ۶ الی ۱۲ ماه زمان نیاز است.
  • هزینه فیلر بینی بسیار کم است: هزینه فیلر بینی در مقایسه عمل زیبایی بینی بسیار کم یا حتی ناچیز است؛ به خصوص با رقم های نجومی امروزی جراحی بینی!
  • بدون دوره نقاهت: بعد از تزریق فیلر بینی بلافاصله می توانید به کارهای روزانه خود بازگردید؛ در حالی که بعد از جراحی بینی نیاز به روزها یا حتی هفته ها استراحت دارید.
  • غیر تهاجمی بودن: یکی دیگر از بزرگ ترین مزیت های تزریق فیلر بینی، غیر تهاجمی بودن این روش است. در صورتی که تزریق فیلر بینی توسط بهترین دکتر فیلر و همچنین فیلرهای معتبر انجام شود هیچ گونه عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد.
  • بدون هیچ گونه جای زخم یا بخیه ای: یکی از شکایات افرادی که عمل جراحی بینی انجام داده اند این است که جای بخیه و اسکار در کناره های بینی مشخص است. در حالی که تزریق فیلر بینی چون برشی انجام نمی شود بنابراین خبری از جای زخم یا بخیه هم نیست.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید