پیگیری‌ها از تهیه‌کننده «محفل» به اینجا رسید که این روزها در حال برنامه‌ریزی و تدارکِ فصل دوم این برنامه تلویزیونی‌اند.

فصل دوم «محفل» چه زمانی روی آنتن می‌رود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بی‌شک برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان 1402 بود؛ برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان خصوصاً کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد.

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در گفت‌وگویی این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و در جهت گام‌های تحولی رسانه ملّی دانست.

ویژه برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی می‌شد. این برنامه که با حضور 5 میزبان بین‌المللی و 150 میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد.

فصل دوم «محفل» ساخته می‌شود

سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی گفت: دوستان در شبکه سه خواستند جسارتی به خرج دهند تا برنامه‌ای متفاوت برای افطار داشته باشند. این نوع برنامه‌سازی خیلی مرسوم نبود و یک محفل قرآنی شکل گرفت. کار ما تلنت نبود؛ یعنی ما اینجا به داورهایمان داور نمی‌گوییم. این‌ها میزبان‌اند. ما 5 میزبان داریم این‌ها از افراد دعوت می‌کنند قرآن می‌خوانند و حال‌مان با قرآن خوش است. هدف‌مان این بوده که حال خوش قرآنی را به مردم در لحظه افطار انتقال دهیم.

به تعبیرِ تهیه‌کننده «محفل» این برنامه شبیه ندارد و ادامه آن خیلی قابل پیش‌بینی نیست.

او درباره ادامه این برنامه تلویزیونی تأکید کرد: در حال برنامه‌ریزی و آماده کردن مقدمات تولید هستیم. امیدوارم بتوانیم فصل دوم «محفل» را برای ماه مبارک رمضان آتی آماده کنیم. امیدوارم این جریانی که آغاز شده را بتوانیم به عنوان یک برندِ مهم ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به عنوان بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و استعدادهای برتر قرآنی ایران و جهان با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه سه سیما پخش می‌شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید