نمایشگاه ایتکس، هایتک و دانش بنیان همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی مدارس سطح متوسطه استان قزوین شروع به فعالیت کرد.

افتتاح نمایشگاه هایتک و دانش بنیان در قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، احمد خورگامی گفت: در نمایشگاه نمایشگاه ایتکس، هایتک، دانش بنیان و صنایع وابسته 12 مشارکت کننده از استان قزوین محصولات خود را در زمینه‌های ماشین‌های اداری، تجهیزات فروشگاهی، سیستم‌های امنیتی، تلفن همراه، رسانه دیجیتال، لوازم جانبی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خاطر نشان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه می‌توان به آشنایی عموم مردم با تکنولوژی‌های روز این صنایع، افزایش آگاهی‌های اجتماعی و تقویت ارتباطات الکترونیک ونقش موثر آن در نیازهای روزمره مردم اشاره کرد.

وی یادآور شد: همچنین به مناسبت هفته مشاغل، نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی مدارس سطح متوسطه استان قزوین با حضور 49 مشارکت کننده در حال برگزاری است.

این مسئول ادامه داد: هنرستان‌های شهرستان و مناطق استان، مدارس غیردولتی، مراکز رشد و کارآفرینی و دانش بنیان، دستاوردهای دانش‌آموزان در زمینه‌های صنعتی، موسیقی، هنر، تجربی، آشپزی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

خورگامی افزود: دوره تربیت معلم کارآفرینی و راهبر کسب و کار، در بهمن و اسفند ماه سال 1401 در بستر پلتفرم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری قزوین برگزار شد که مراسم اختتامیه این دوره روز پنجشنبه از ساعت 10 تا 12 با حضور مسئولین کشوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید