حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، روش‌های پرداخت فطریه به صورت آنلاین را تشریح کرد.

چگونه فطریه خود را غیرحضوری پرداخت کنیم؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) روش‌های جذب فطریه را تشریح و از فعالیت ۵۰ هزار پایگاه جذب فطریه در سطح کشور خبر داد.

حبیب‌اله آسوده، با بیان اینکه در راستای جمع‌آوری فطریه ۵۰ هزار پایگاه جذب فطریه در سطح کشور فعال است، اظهار کرد: این پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه از طرف شورای زکات استان در محل برگزاری مراسم عید فطر مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پایگاه‌ها باید دارای مجوز شورای زکات شهرستان یا استان باشند و هر پایگاه باید برای دریافت فطریه عام، فطریه سادات و کفاره عمد و غیرعمد تجهیز شده باشند، گفت: از شب قبل از روز عید فطر تا بعد از مراسم در سراسر کشور پایگاه‌ها مستقر هستند. همچنین تعدادی از پایگاه‌ها در دو روز تعطیلی عید در معابر جهت دریافت فطریه مستقر خواهند بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین از آمادگی دفاتر کمیته امداد جهت دریافت فطریه مردمی خبر داد.

آسوده در ادامه به تشریح روش‌های پرداخت فطریه به صورت آنلاین پرداخت و افزود: افراد می‌توانند فطریه عام خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۸۳۳، فطریه سهم سادات را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۱۱۵، کفاره عمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۶۶۶ و کفاره غیرعمد خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۴۰۷ واریز کنند.

وی افزود: همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* و کد دستوری #۱۲* (که از روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه فعال می‌شود) از دیگر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه در اولین فرصت که مبالغ جمع‌آوری می‌شود، پرداخت‌ها با اولویت نیاز به افراد نیازمند شناسایی شده، تخصیص می‌یابد، گفت: سال گذشته ۵۶۰ میلیارد تومان فطریه در مجموع شورای زکات کشور، جمع‌آوری شده که ۴۸ میلیارد تومان توسط کمیته امداد جمع آوری شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید