احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش، درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی توضیحاتی داد و گفت: شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد.

شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش از ابلاغ الگوی شهریه مدارس غیردولتی خبر داد و شرایط پیش ثبت‌نام را در مدارس غیردولتی اعلام کرد.

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره زمان ابلاغ الگوی شهریه به موسسان جهت تعیین نرخ افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: الگوی شهریه مراکز و مدارس را ابلاغ کردیم.

وی افزود: یکی از تفاوت‌های الگوی شهریه سال جدید با سال گذشته در این است که سال گذشته کیفیت‌بخشی به شهریه اضافه کردیم و الگو بیش از ۱۰۰ امتیاز داشت و امکان افزایش شهریه تا ۲۰ درصد برای مدارسی که امتیاز کیفیت بخشی را کسب کرده بودند درنظر گرفته بودیم و مانند یک امتیاز مازاد تشویقی بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.

محمودزاده درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی نیز توضیح داد و اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام امری پذیرفته شده است و این امر برای کاهش دغدغه خانواده‌ها امکان‌پذیر است؛ اما شرایطی دارد از جمله اینکه پیش‌ثبت‌نام و پرداخت علی‌الحساب باید به اندازه شهریه سال قبل باشد و نباید با افزایش شهریه همراه باشد. همچنین آزمون و مصاحبه‌ای نباید در نظر گرفته شود و اگر به هر دلیلی دانش آموزی انصراف داد، شهریه‌اش باید بدون کاهش مسترد شود.

وی افزود: اگر متقاضیان مدرسه‌ای از صندلی‌هایش بیشتر باشد اولویت با دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی همان مدرسه است و تنها می‌توانند برای بقیه داوطلبان، آزمون و مصاحبه برگزار کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید