حبیب الله دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش پرورش را معرفی کرد.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال معرفی صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

حبیب الله دهمرده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که آقای صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.

وی افزود: همچنین طبق شنیده‌ها از همان ابتدا که آقای صحرایی به عنوان سرپرست انتخاب شدند قرار بود که این فرد به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی معرفی شود و از وی برای این پست در همان زمان برنامه گرفته شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مجلس به دنبال فردی است که بتواند وزارت مهم آموزش وپرورش را به خوبی اداره کند که انشاالله با معرفی آقای صحرایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش امیدوار هستیم این فرد بتواند این وزارتخانه مهم را اداره کند.

در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.

صحرایی متولد ۱۳۵۵ و دکتری زبان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید