بررسی آخرین وضعیت کرونا در کشور نشان می دهد که آمار بستری بیماران کرونایی افزایش یافته است اما آیا افزایش آمار مرگ و میر کرونا در کشور در راه است؟

افزایش آمار مرگ و میر کرونا در کشور در راه است؟

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، آمارهای روزانه کرونا در کشور نشان می دهد که موارد بستری بیماران رو به افزایش است و این موضوع می تواند زنگ خطری برای افزایش موارد مرگ و میر در روزهای پیش رو باشد.

با مروری به آمار روزانه وزارت بهداشت، متوجه می‌شویم که موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در روزهای اخیر سیر صعودی داشته است. به طوری که در ۲۱ فروردین ۱۴۰۲، از ۹۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور، ۴۹۷ نفر از آنها بستری شده اند.

در همین حال، ۲۲ فروردین ۱۴۰۲، از ۹۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، ۴۷۶ نفر بستری شدند.

۲۳ فروردین ۱۴۰۲، از ۸۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور، ۴۱۴ نفر بستری شدند.

در ۲۴ فروردین ۱۴۰۲، از ۸۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور، ۴۶۹ نفر بستری شدند.

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، از ۳۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور، ۲۱۲ نفر بستری شدند.

با نگاهی به این آمارها در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۲، مشاهده می‌کنیم که موارد بستری رو به افزایش بوده است؛ به طوری که این روند سیر صعودی داشته و هر روز بر تعداد بیماران بستری افزوده شده است.

بر اساس تجربه‌ای که از پاندمی کرونا داریم، افزایش موارد بستری می‌تواند زنگ خطری برای افزایش موارد مرگ و میر در روزهای آینده باشد. زیرا، آمار مرگ و میر حداقل یک هفته بعد از بستری شدن بیماران، خودنمایی می‌کند. بنابراین، اگر موارد بستری همچنان افزایشی باشد، باید منتظر افزایش آمار مرگ و میر در روزهای آینده باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید