تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال مس کرمان را شکست داد و به طور موقت به صدر جدول رفت؛ حیدر سلیمانی کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی پرسپولیس و مس کرمان پرداخت.

هر دو پنالتی‌های پرسپولیس مقابل مس کرمان درست بود؟ + کارشناسی داوری

به گزارش سلام نو؛ حیدر سلیمانی در مورد قضاوت کوپال ناظمی و کمک داوران بازی مس کرمان و پرسپولیس اظهار داشت: این بازی صحنه‌های داوری زیادی داشت اما در کل عملکرد نظامی و کمک‌هایش خوب بود. در دقیقه ۲۱ اعلام پنالتی روی مهدی عبدی کاملاً صحیح بود زیرا آرمان شهدادنژاد پای بازیکن پرسپولیس را زد.

وی افزود: در دقیقه ۳۰ آرمان شهدادنژاد بیرون از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد اما باید این موضوع را در نظر گرفت. دروازه‌بان هم مانند مدافع در خارج از محوطه جریمه تبدیل به یک مدافع می‌شود. زمانی هند مدافع را در نظر می‌گیریم که دستش فضایی را اشغال کرده باشد اما دست شهدادنژاد فضایی اشغال نکرده بود و برخورد توپ به دست او عمدی نبود. به همین دلیل تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود. حتی قصد داشت دستش را داخل بدنش نزدیک کند تا با توپ برخورد نداشته باشد. به همین دلیل برخورد توپ به آرنجش هند محسوب نمی‌شود.

کارشناس داوری در مورد صحنه مربوط به گل دانیال‌ اسماعیلی‌فر توضیح داد: در آن صحنه آفساید به درست تشخیص داده شد زیرا زننده گل پیش از ضربه ترابی یک سر و گردن درون آفساید قرار داشت همچنین اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه ۸۵ هم کاملاً درست بود زیرا مدافع مس اصلاً به توپ ضربه نزد بلکه به پای آل‌کثیر ضربه زد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید