وزارت بهداشت اعلام کرد که در شبانه روز گذشته کرونا جان ۱۸ هموطن دیگر را گرفت و ۷۱۳ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.

آمار کرونا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲؛ ۱۸ فوتی و ۷۱۳ ابتلا / حال ۷۳۷ نفر وخیم است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۴۰۹ رسید.

از دیروز تا امروز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۹۶۸ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۳۴۶ هزار و ۸۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۵ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۹۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۹۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۴۱۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۲۶۳ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۹ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید