در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر از مبتلایان به کرونا در کشور جان خود را از دست داده و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۴۰۹ رسیده است و همچنین ۷۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند.

آمار کرونا در ایران تا دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۸ بیمار کرونایی فوت شدند

به گزارش سلام نو بنابر اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر ۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز این بیماری، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

در شبانه روز گذشته ۷۱۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۹۶۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۴۰۹ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۸۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۳۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۹۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۹۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۴۱۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۲۶۳ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۹ شهرستان در وضعیت قرمز این بیماری، ۴۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۳ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۱ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید