مدیرعامل یک شرکت که متهم است دختر جوانی را به بهانه استخدام مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه و منکر اتهام خود شد.

اقدام شیطانی مدیرعامل با دختر جوان به بهانه استخدام

به گزارش سلام نو، اوایل امسال دختر ۳۰ ساله‌ای با مراجعه به پلیس از تعرض مرد جوانی خبر داد و گفت: پس از اینکه در رشته طراحی سایت فارغ‌ التحصیل شدم به‌ دنبال کار متناسب با رشته تحصیلی‌ام می‌گشتم تا اینکه ۲ ماه قبل با آگهی استخدام در یک شرکت طراحی سایت مواجه شدم و بعد از ارسال رزومه‌ام با من تماس گرفتند و خواستند حضوری به دفتر شرکت مراجعه کنم، پس از آن برای مصاحبه به دفتر شرکت رفتم.

مرد جوانی خودش را به‌عنوان مدیر شرکت معرفی و شروع به صحبت کرد و چند دقیقه‌ای از حضورم در آن محل نگذشته بود که او به سمتم آمد و من را مورد تعرض قرار داد و بعد از آن هم تهدیدم کرد که نباید از این اتفاق با کسی صحبت کنم.

شاکی در ادامه افزود: پریشان حال و آشفته از شرکت خارج شدم و به خانه رفتم. در این دو ماه نتوانستم در مورد این موضوع با کسی حرف بزنم اما در نهایت حس کردم که تنها با شکایت از آن شخص می‌توانم قدری آرام بگیرم.

پس از اظهارات شاکی، مدیر شرکت شناسایی شد و مأموران در تحقیقات بیشتر متوجه شدند که او به اتهام چندین فقره کلاهبرداری بازداشت است.

به این ترتیب متهم به اتهام تجاوز به عنف با دستور قضایی از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد تا در برابر اتهام جدیدش از خود دفاع کند.

در ابتدای جلسه دختر جوان به جایگاه رفت و گفت: بعد از چند ماه هنوز وقتی یاد آن روز می‌افتم حالم بد می‌شود. متهم آن روز التماس‌هایم را دید و بدون توجه به گریه‌ای که می‌کردم تنها به فکر عملی کردن نیت شوم خودش بود و بعد از اینکه آزارم داد با عصبانیت تهدیدم کرد. او زندگی‌ام را نابود کرد و درخواست اشد مجازات دارم و حاضر به گذشت هم نیستم.

پس از شاکی، متهم به جایگاه رفت و با رد اتهامش عنوان کرد: من یک نخبه و کارآفرین هستم. نمی‌دانم چرا باید در این جلسه به اتهام تجاوز به عنف محاکمه شوم.

من قبول دارم که با او رابطه برقرار کرده‌ام اما با میل خودش بود. در حال حاضر هم در تعجبم که چرا از من شکایت کرده است. فکر می‌کنم او پس از ورود به شرکتم متوجه شد که وضعیت مالی خوب دارم تصمیم به شکایت از من گرفته تا بتواند اخاذی کند.

پس از اظهارات متهم و وکیل او قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید