انتشار تصویری از تتوی بهاره افشاری بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است؛ تصویری که ظاهرا بخشی از جدیدترین کار او است.

خالکوبی عجیب بهاره افشاری روی صورتش جنجالی شد! + عکس

به گزارش سلام نو، بهاره افشاری (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

اولین بار سال ۱۳۸۱ در ۱۸ سالگی نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما می گوید این تجربه آنقدر بد بود که حاضر نیست نام آن در کارنامه هنریش باشد. با سریال «روزگار غریب» در سال ۱۳۸۳ اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال «او یک فرشته بود» در نقش شیطان، چهره اش به شهرت رسید. در سال ۱۳۸۹ هم در سریال «فاصله ها» کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی خوش درخشید.

وقتی بهاره افشاری از بازیگری پشیمان شد

افشاری با اشاره به تجربه روزگار غریب و سختی کار بازیگری گفت: یک روزی به آقای عیاری گفتم این کار که تمام بشود، من دیگر بازی نمی‌کنم. این اولین و آخرین بازی من است. اما عیاری به من گفت تو بازی می‌کنی و اتفاقات خوبی هم برایت می‌افتد؛ حتی بعدها فهمیدم عیاری و برزو نیک‌نژاد من را به افخمی برای «او یک فرشته بود» معرفی کرده‌اند. بعد از اتمام سریال «او یک فرشته بود» روزی عیاری من را دید و گفت: دیدی گفتم تو بازیگر می‌شوی و دیده هم می‌شوی!

خالکوبی عجیب بهاره افشاری روی صورتش جنجالی شد! + عکس

اولین نقش جدی افشاری با کیانوش عیاری

او درباره چگونگی انتخاب خود برای نقش زری مامان در سریال روزگار غریب گفت: توسط کیانوش عیاری (کارگردان) انتخاب شدم. یکی از دستیاران عیاری با من تماس گرفت و گفت قسمت‌هایی از بازی خانم عبیسی را گرفته‌ایم و دنبال بازیگری هستیم که به ایشان شباهت داشته باشد. در آن زمان من کار مونتاژ می‌کردم پرسیدم کارگردان چه کسی است؟ وقتی گفتند عیاری باورم نمی‌شد و فکر کردم حتما یک نقش دم‌دستی است، اما برخلاف تصورم یک نقش محوری بود و نتیجه صحبت‌هایمان در نهایت به قرارداد بستن من منجر شد.

تولد در یک خانواده مذهبی

افشاری درباره خانواده خود می‌گوید: من در یک خانواده بسیار مذهبی شاهرودی بزرگ شدم، بیشتر خاطرات و دوره بچگی ام در محرم ها و تکیه بوده ولی هیچ وقت هیچ کجا نگفتم. تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ شدم نه مذهبی یا هر چیز دیگری که اسمش هست، بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم.

خالکوبی عجیب بهاره افشاری روی صورتش جنجالی شد! + عکس

پیش بینی تلخ حسن جوهرچی از مرگ زودهنگامش و حسرت بهاره افشاری

بهاره افشاری سال گذشته در واکنش به بازپخش سریال «او یک فرشته بود» پس از ۱۷ سال، در استوری اینستاگرامش چنین نوشت: 

«من هنوز رفتن حسن عزیزم را باور ندارم، فکر نمی‌کردم روزی برسد که حتی یک سکانس از کار محبوبم را نتوانم ببینم. بعد از این همه مدت نمی‌توانم سریال را ببینم چون او ۱۰ روز قبل از فوت به رسم رفاقت، از مریض احوال بودنش گفت. گفت حال خوبی ندارم و تقریبا مطمئنم ۵۰ سالگی‌ام را نمی‌بینم! گفت بیا مرا ببین شاید یک هفته دیگه نباشم، از عشقش به بچه‌هاش گفت، از رابطه عاشقانه‌اش گفت و گفت زود بیا! من ۱۰ روز بیش‌تر نمی‌مانم. لعنت به لحنی که هیچ‌وقت نگذاشت بفهمم چقدر واقعی حرف زدی. حسن دقیقا ۱۰ روز بعد فوت کرد و من ماندم و یک عمر حسرت ندیدن رفیقم.»

خالکوبی عجیب بهاره افشاری روی صورتش جنجالی شد! + عکس

 

حسن جوهرچی جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی، به علت ایست قلبی در ۴۸ سالگی درگذشت.  

تصویری از تتو بهاره افشاری

تصویری از تتوی بهاره افشاری مربوط به فیلمبرداری پروژه سینمایی آینده به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی در بام سعادت آباد تهران است.

بهاره افشاری

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرج IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    12 2
    از خبر فارسی انتظار بیشتر از این داریم که این قبیل اخبار بی ارزش را نشر دهد
  • ' IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    3 3
    این هم یک جور بدبختی است
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    4 0
    اخبار آشغال و بیخود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید