حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان نیز با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص بارندگی، از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه ای دمای پایتخت طی روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.

افت دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای تهران در روزهای پایانی تعطیلات عید

به گزارش سلام نو به نقل از مدیریت بحران استان تهران، حامد یزدی مهر روز جمعه با اعلام این خبر، به پرهیز صعود کوهنوردان به ارتفاعات نیز تاکید کرد و در خصوص عشایر نیز اظهار داشت: عشایر در مدت اعلام هشدار از جا به جایی بپرهیزند.

وی بر ضرورت پاکسازی دهانه پل‌ها و لایروبی کانال‌ها و آب روها نیز تاکید کرد و افزود: لازم است که تمام دستگاه‌های راهداری و امدادی در آماده باش کامل باشند.

یزدی مهر با بیان اینکه خسارت به شکوفه‌های درختان و سرمازدگی جوانه‌ها از مخاطرات نفوذ توده هوای سرد پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: توصیه اکید مدیریت بحران به کشاورزان استان این است که آماده اقدامات پیشگیرانه مقابله با سرما باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه خسارت به شکوفه‌های درختان و سرمازدگی جوانه‌ها از مخاطرات نفوذ توده هوای سرد پیش بینی شده است، ادامه داد: توصیه اکید مدیریت بحران به کشاورزان استان این است که آماده اقدامات پیشگیرانه مقابله با سرما باشند.

یزدی مهر با اشاره به نفوذ سامانه بارشی طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت جمعه ۱۱ فروردین ماه تا روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان گفت: با این مخاطرات اختلال در سفرها و کاهش دید و لغزندگی جاده مورد انتظار است، همچنین مدیریت بحران به همه مردم توصیه می‌کند از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به طور جدی خودداری کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید