مردی ۴۵ ساله در یک درگیری بر اثر ضرب و جرح عمدی از حال رفته و حین انتقال به مرکز درمانی به قتل رسید.

درگیری دسته جمعی در مازندران/ مرد جوان برای ۲۵۰ هزار تومان به قتل رسید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر مازندران از وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات مالی و قتل مردی ۴۵ ساله در این درگیری خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر درویشی گفت : ساعت ۱۴ روز شنبه پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان نوشهر، تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی ها و تحقیقات اولیه محلی از شاهدان عینی حادثه و استفاده از شگرد های خاص پلیسی دریافتند، افرادی به دلیل اختلافات مالی بین دو نفر از دوستانشان به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان با یکدیگر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، اظهار کرد: در این درگیری مردی ۴۵ ساله از طرفین دعوا بر اثر ضرب و جرح عمدی از حال رفته و حین انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد و به قتل رسید.

سرهنگ درویشی با اشاره به اینکه متهمان به نزاع و درگیری پس از وقوع قتل از صحنه متواری شدند، افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی چهار متهم اصلی این پرونده شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ درویشی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان برای تحقیقات تکمیلی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید