اولین نوزاد متولد سال ۱۴۰۲ در تهران در بیمارستان شهید اکبر آبادی بدنیا آمد و نام او عثمان است.

اولین نوزاد متولد سال ۱۴۰۲ در تهران + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، عثمان اولین نوزاد متولد سال ۱۴۰۲ در تهران است که دو دقیقه بعد از سال تحویل در مرکز درمانی شهید اکبرآبادی در خیابان مولوی متولد شد.

این قشنگ، اولین نوزاد متولد سال ۱۴۰۲ در تهران است که دو دقیقه بعد از سال تحویل در مرکز درمانی شهید اکبرآبادی در خیابان مولوی با زایمان طبیعی متولد شد

اولین نوزاد متولد شده در تهران، پسر نوریه شجاعی است. پسری به نام عثمان که در بیمارستان شهید اکبر آبادی متولد شد. اولین نوزاد ۱۴۰۲ در بیمارستان شهید اکبر آبادی در منطقه مولوی تهران متولد شد. اولین نوزادی که دو دقیقه بعد از تحویل سال ۱۴۰۲ با زایمان طبیعی متولد شد، پسر قشنگی است که مادر و پدری متولد پنجشیر دارد.

نوریه مادر این نوزاد پسر ، یکسال پیش به همراه شوهرش از افغانستان به ایران آمدند تا شاید بعد از مدت ها انتظار برای بارداری از پزشکان ایرانی کمک بگیرند. تا این زوج جوان که عاشقانه همدیگر را دوست دارند ، بتوانند فرزندی داشته باشند.

نوریه شجاعی به خبرنگار ما گفت: آمدیم تا در ایران درمان کنیم اما پیش از آغاز درمان ، این مهاجرت برایمان خوش یمن بود و باردار شدم و اکنون پسرم در آغوشم است و من بی نهایت خوشحال هستم.

نوریه شجاعی می گوید نامش را پدرش گذاشت. برای دردانه پسرشان نام عثمان را انتخاب کرده اند. مادرش نوریه شجاعی، متولد پنجشیر است. در حالی که تمام صورتش لبریز ذوق تولد اولین فرزندش است به خبرنگار رکنا گفت: بعد از ازدواج ،هشت سال در افغانستان و پنجشیر ، باردار نشدم. ایران به من و همسرم عثمان را هدیه داد. پسرم در اولین روز بهار متولد شد. نگاه کنید چقدر زیباست...

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید