سردار مجید کریمی رییس پلیس بین‌الملل فراجا، از انتقال محکومان ایرانی که ۲۰ نفر آقا و دو نفر خانم به کشور خبر داد و گفت این افراد متهم به حمل مواد مخدر بودند.

انتقال ۲۰ نفر از محکومان ایرانی به کشور

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رییس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال ۲۲ نفر از محکومان ایرانی که در حال گذراندن دوره محکومیت خود بودند به کشور خبر داد.

سردار مجید کریمی دراین‌باره گفت: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه قضایی کشور و در راستای همکاری‌های فرابخشی فراجا، تعداد ۲۲ نفر از محکومان ایرانی که در یکی از کشورهای همسایه در حال گذراندن دوره محکومیت خود بودند، به کشور جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.

رییس پلیس بین‌الملل فراجا در تکمیل این خبر افزود: این محکومان۲۰ نفر آقا و دو نفر خانم به اتهام حمل مواد مخدر، روز دوشنبه، ۲۹اسفند ماه، از طریق یکی مرزهای خاکی کشور، تحویل یگان بدرقه متهمان وزارت دادگستری شدند.

کریمی ضمن تشکر از همه دستگاه‌های مرتبط خاطرنشان کرد: در اجرای این عملیات، علاوه بر هماهنگی و هدایت پلیس بین الملل فراجا، بخش های مختلف فراجا، از جمله فرماندهی مرزبانی فراجا، پلیس مهاجرت و گذرنامه سازمان اطلاعات فراجا، افسر رابط فراجا مستقر در کشور موصوف، فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی و همچنین وزارتخانه‌های دادگستری و امور خارجه نقش داشتند.

وی در پایان ضمن تبریک سال نو به مردم عزیز ایران بیان داشت: به حول و قوه الهی این انتقال به منظور افزایش رضایتمندی خانواده‌های محکومان ایرانی و کاستن از آلام ایشان انجام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید